دربی شهر منچستر در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس که به میزبانی قرمزپوشان منچستر و در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شد با برتری تیم سیتی خاتمه یافت تا یک بار دیگر گواردیولا بر رقیب دیرینه اش مورینیو غلبه کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۷
گواردیولا مچ مورینیو را خواباند

به گزارش جام جم آنلاین، تیم های فوتبال منچستر یونایتد و منچستر سیتی عصر روز شنبه در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس دربی این شهر را در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که در پایان تیم منچستر سیتی با حساب ۲ بر یک پیروز شد.

شاگردان گواردیولا شروع توفانی داشتند و در 35 دقیقه نخست بازی با دو گل از حریف پیش افتادند تا تقریبا همه باور کنند که امروز پپ در اولدترافورد آخر هفته آسانی خواهد داشت اما زلاتان ابراهیموویج مانع این اتفاق شد و با گل دقیقه ۴۲ که روی اشتباه کلودیو براوو دروازه بان سیتی شکل گرفت شیاطین سرخ را به بازی برگرداند.

در نیمه دوم حملات دو تیم ادامه پیدا کرد. یونایتد یک بار توسط راشفورد به گل دست پیدا کرد اما داور آن را آفساید اعلام کرد. در نهایت این بازی با همان نتیجه نیمه نخست پایان یافت.

بدین ترتیب پپ گواردیولا که بارها در ال کلاسیکو برابر مورینیو پیروز شده بود این بار هم در یک دربی دیگر مچ آقای خاص را خواباند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها