همان‌طور که در این شماره از کلیک مطالعه خواهید کرد، فبلت جدید نوت 7 شرکت سامسونگ که بسیاری آن را بهترین فبلت موجود در بازار می‌دانستند با بروز مشکلاتی برای باتری آن و آتش گرفتن چند دستگاه در نقاط مختلف جهان، این شرکت را دچار یک چالش بزرگ کرده تا جایی که مدیرعامل این شرکت مجبور به عذرخواهی از کاربرانش شده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۹

به همین دلیل سامسونگ امکانی را فراهم کرده که دارندگان این تلفن‌های همراه، گوشی‌های خود را پس داده یا آنها را تعویض کنند. خبر خوب این که اگرچه عرضه گلکسی نوت7 در ایران هنوز به‌صورت رسمی آغاز نشده، اما از آنجا که امکان دارد تعداد اندکی از این گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته امکان بهره‌مندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.

با اعلام رسمی سامسونگ در ایران کاربران ایرانی نیز این امکان را خواهند داشت تا گوشی‌های خود را پس داده یا تعویض کنند. این اولین بار است که یک تولیدکننده تلفن همراه در ایران اقدام به تعویض یا پس گرفتن گوشی‌های مشکل دار خود در ایران می‌کند. این مساله حتی در مورد افرادی که این تلفن همراه را پیش‌خرید کرده‌اند نیز عملی بوده و مبلغ پرداختی به آنها پس داده خواهد شد. نکته جالب این است که گوشی‌هایی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند از باتری‌هایی استفاده می‌کردند که توسط خود سامسونگ ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها