رئیس دفتر مقام معظم رهبری مزدوران حاکم در عربستان حرمین را غصب کرده‌اند، پس این جنایتکاران نمی‌توانند خادم‌الحرمین باشند، گفت: این‌ها امنیت حجاج را به دست یهودیان سپرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۹
حکام سعودی حرمین را غصب کرده‌اند/امنیت حجاج را به یهودیان سپرده‌اند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در اختتامیه هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در گلپایگان با اشاره به ناامنی‌های موجود در کشورهای مسلمان منطقه اظهار داشت: شکرخدا ما امروز در امنیت کامل قرار داریم و چشمان بیدار مسئولان اطلاعاتی و نیروهای امنیتی هرگونه اقدام جنایتکاران را قبل از وقوع نابود می‌کنند و به طور کامل مراقب تمام مسائل هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: این امنیت جز در سایه اهل بیت‌(ع) و بصیرت رهبر معظم انقلاب که نیروهای انقلابی را به گونه‌ای تربیت کرده‌اند که اینگونه مراقب امنیت کشور هستند، به‌دست نمی‌آید، همان‌گونه که از ابتدای رهبری ایشان تا به امروز در تمامی زمینه‌ها شاهد رشد و توسعه بوده‌ایم.

وی به مصائب روز مسلمانان اشاره و بیان کرد: اکنون شاهد هستیم که شبانه‌روز در کشورهای مسلمان چندین نفر کشته می‌شوند و انفجارهای پی در پی مردم بی‌گناه این کشورها را به خاک و خون می‌کشد که تمام این موارد اثرات اقدامات جنایتکارانی است که در حال جنگ نیابتی از طرف آمریکا، اسرائیل و انگلیس خبیث در منطقه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی افزود: گناه مردم یمن فقیرترین کشور مسلمان، چیست که هر روز نه تنها مراکز نظامی بلکه پایگاه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، کوچه و بازار این کشور ده‌ها بار بمباران می‌شود و مردم بی‌گناه این کشور به خاک و خون کشیده می‌شوند؟

وی با طرح این سئوال که چرا در کشورهای دیگر امنیت نیست؟ خاطرنشان کرد: امروز وقایع تأسف‌باری در کشورهای مسلمان منطقه به‌وقوع می‌پیوندد. تمام این‌ها مولود اساس کار آمریکا، اسرائیل و در وهله بعد جنایتکاران و مزدوران حاکم در عربستان است، این‌ها حرمین را غصب کرده و سال گذشته حجاج ما را در حرارت و گرمای هوا و با لب تشنه شهید کردند، پس این جنایتکاران نمی‌توانند خادم‌الحرمین باشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: مفتی این کشور با وقاحت تمام در پاسخ به پیام رسای مقام معظم رهبری که در تمام دنیا منعکس شد، گفت ایرانی‌ها مسلمان نیستند و مجوس‌زاده هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی گفت: این‌ها امنیت حجاج را به دست یهودیان سپرده‌اند و امسال هم اجازه ندادند حجاج ما به مکه مشرف شوند چون می‌دانند حجاج ما آزاده هستند و دیگران را ارشاد می‌کنند،

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها