معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دستگاه قضا پرونده مربوط به فیش‌های حقوقی را به‌صورت دقیق و کامل پیگیری و بررسی می‌کند، گفت: افرادی که این حقوق‌های نجومی را دریافت کرده‌اند علاوه بر مجازات باید مبالغ دریافتی را به بیت‌المال برگردانند.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۵
دریافت‌کنندگان حقوق ‌های نجومی مجازات می شوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز در جمع خبرنگاران در ایلام اظهار داشت: در بررسی‌هایی که در خصوص دریافت حقوق‌های نجومی داشته‌ایم دریافت این حقوق‌ها از طرف برخی مسئولان حتمی است.

وی افزود: در همین راستا کمیته‌ای تشکیل شده است که پرونده مربوط به فیش‌های حقوقی را به صورت دقیق و کامل پیگیری و بررسی می‌کند.

معاون اول قوه قضاییه عنوان کرد: این کمیته تاکنون پرونده چندین نفر از دریافت کننده‌های حقوق‌های نجومی را بررسی کرده است و به طور قطع با دریافت کنندگان برخورد می‌شود.

وی گفت: افرادی که این حقوق‌های نجومی را دریافت کرده‌اند علاوه بر مجازات باید مبالغ دریافتی را به بیت‌المال برگردانند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر پرونده دری اصفهانی خاطرنشان کرد: پرونده دری اصفهانی کماکان باز است دری اصفهانی با قید وثیقه آزاد است اما قوه قضاییه در حال انجام تحقیقات در مورد این پرونده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی تهرانی
-
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۰
باسلام:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری لیست اسامی آنان را رسانه ای بفرمائید.
اخراجی دل شكسته
-
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
۰
۰
با سلام من جوان 35 ساله خزانه دار شركتی از زیر مجموعه یكی از بانكهای دولتی بودم كه بعد از دادن مدراك تخلف مدیران آن شركت به یكی از دستگاههای نظارتی توسط مدیران آن شركت مورد اذیت و آزار و بعد از آن به طرز ظالمانه ای با داشتن همسر و فرزند خردسالم در برج 9 سال 93 اخراج شدم.و بعد از من هم همكارانی كه در این ماجرا با دستگاه های نظارتی همكاری كرده بودند با ترفندهای مختلف مدیران آن شركت شغل خود را از دست دادند.سوال اینجاست كه اگر من و امثال من حمایت می شدیم و با متخلفان برخورد قاطع می شد. آیا دیگر صاحبان و عاملان این تخلفات و حقوق های نجومی جرآت داشتند كه اینگونه بی شرمانه بر پیكر بیت المال تاخت و تاز كنند؟ من به عنوان یك جوان اعتقاد دارم كه ما مردم باید در حفظ بیت المال و ارزشها كوشا باشیم.و چون سربازی حافظ ارزشهای این اب و خاك مقدس باشیم.من جوان اینگونه فكر و عمل كردم و با اینكه در این راه و امتحان الهی تاوان بسیار سنگین و تلخی را تجربه كردم . ولی هم اكنون كه به آن زمان فكر می كنم اگر باز هم در همان موقعیت سخت قرار گیرم باز هم همین راه دشوار و پردرد را انتخاب خواهم كرد.چرا كه این دل متعلق به این آب و خاك مقدس و این نظام است .امیدوارم روزی بتوانم شكایت دل پر دردم را به آغوش پر مهر رهبرمان ببرم كه او خود در راه همین ارزشها دلسوخته و دل شكسته است و میدانم او نیز قلبش همانند قلب پر دردم خواهد شكست. و در آخر اینكه "خدایا چنان كن سر انجام كار . كه تو خوشنود باشی ما رستگار"
اسدی
-
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
باسلام ایشاا......بعد از پرونده 6سال پیش آقای مرتضوی (ببخشید چون هنوز حكم صادر نشده باید میگفتم س_م)

نیازمندی ها