محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در آستانه حضور این تیم در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا به خلاقیت فردی بازیکنانش دلخوش است چراکه این تیم تدارک چندانی نداشته است.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۷

تیم ملی فوتسال هفته گذشته طی یک دیدار تدارکاتی در مشهد موفق شد بر ازبکستان غلبه کند، دیداری که در راستای آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام جهانی آغاز شد. البته در راه این آماده‌سازی حرف و حدیث زیادی وجود دارد چراکه اردوهای نصفه و نیمه، کمبود بازی تدارکاتی و آسیب دیدگی چند بازیکن اصلی، اجازه تمرکز کافی به کادرفنی این تیم را نداد و حالا در آستانه آغاز جام جهانی ناظم الشریعه می‌گوید: باید قبول کنیم بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم، اما روی خلاقیت بازیکنان حساب کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم با خلاقیت بازیکنان این ضعف را در مسابقات جبران کنیم. کلا به این مسابقات می‌رویم که نمایش خوبی داشته باشیم.

تیم ملی ایران قرعه سختی در جام جهانی دارد، ناظم الشریعه در این باره تصریح می‌کند: اسپانیا همیشه تیم خوبی بوده است. با این حال در دو دوره‌ای که آنها در جام جهانی با ما روبه‌رو شده‌اند، نتوانستند ما را شکست بدهند. مراکش هم تیم خوبی دارد. آفریقایی‌ها معمولا تیم‌هایی قدرتی دارند. آذربایجان هم بیشتر یک تیم قدرتی است، اما سعی کرده با استفاده از بازیکنان روسی قدرت تکنیکی‌اش را بالا ببرد. در مجموع کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

کشاورز: بالای 90 درصد آماده جام جهانی هستیم

در فاصله پنج روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتسال در کلمبیا، کاپیتان تیم ملی کشورمان از آمادگی 90 درصدی این تیم خبرمی‌دهد: از تیم اسپانیا شناخت داریم ولی آذربایجان و مراکش برایمان کمتر شناخته شده هستند. محمد کشاورز در گفت‌وگو با مهر، درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی کلمبیا گفت: ما در ماه‌های گذشته سخت تمرین کرده‌ایم و شرایط خوبی پیش از اعزام به مسابقات داریم. بازیکنان تیم ملی بیش از 90 درصد آماده بازی هستند. ما شرایط خوبی داریم. امیدوارم در فرصت باقیمانده تا شروع مسابقات، آمادگی خود را به صد‌درصد برسانیم.

کشاورز درباره حریفان ایران و میزان شناخت تیم ملی از تیم‌های اسپانیا، آذربایجان و مراکش هم می‌گوید: از اسپانیا شناخت کاملی داریم. ما بارها با این تیم بازی کرده‌ایم و فیلم مسابقات اخیرشان را هم آنالیز کرده‌ایم. با این حال از مراکش و آذربایجان شناخت کمتری داریم. تا جایی که می‌دانیم آذربایجان چند بازیکن برزیلی هم دارد. منتظریم تا فیلم بازی‌های این تیم‌ها را هم ببینیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی روز 22 شهریور به مصاف اسپانیا می‌رود. دیدار با مراکش و آذربایجان هم به ترتیب در روزهای 25 و 28 شهریور برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها