رییس پلیس‌راه راهور ناجا با اشاره به مشکلات موجود در جاده‌های کشور و وجود برخی نقاط مستعد حادثه در راه‌ها، از مسئولان وزارت راه خواست هرچه سریع‌تر نسبت به شناسایی نقاط مستعد تصادفات جاده‌ای اقدام کنند تا جلوی تلفات رانندگی گرفته شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۰۳
هشدار پلیس به وزارت راه و شهرسازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به اینکه هر ساله مشکلات جاده‌ای کشور، جان هزاران تن از هموطنانمان را می‌گیرد اظهار کرد: توصیه‌ای که برای مسئولان در حوزه شهرسازی و راهسازی و نگهداشت راه‌ها داریم این است که به غیر از مناطق حادثه خیزی که شناسنامه‌دار هستند و برای آنها برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت وجود دارد، مناطقی را که مستعد تصادفات هستند و به عنوان منطقه عاری از خطر شناخته شده‌اند را هر چه سریعتر شناسایی کنند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در ادامه توضیح داد: در حاشیه راه این گونه مناطق، موانع و اختلاف سطح‌هایی وجود دارد. اختلاف سطح‌هایی که باعث می‌شود اگر راننده از مسیر خود خارج شد، دیگر زمان برگشت و جبران امکانپذیر نباشد؛ این مناطق باید شناسایی شوند و با اقداماتی در جهت ایمن‌سازی‌شان، جلوی تلفات را بگیرند.

وی در پایان تاکید کرد:جاده باید بخشنده باشد و خطای راننده را بپوشاند، نه اینکه یک خطای راننده تبدیل به آخرین خطای او شده و غیر قابل جبران شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی نژاد
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
كمربندی خرم اباد زیر پل محل دفن زباله مقداری خاك روی جاده را گرفته از دو ماه قبل پیگیری كردم حتی تلفنی با مدیر راه و شهر سازی خرم اباد صحبت كردم اما گوش شنوا ندیدم دلتون خوشه !!!
علی نژاد
-
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
راه و شهرسازی سالهاست كه شانه خاكی جاده را فراموش كرده نه ترمیم می كنه و نه حریم اون رو رعایت می كنه توی جاده های بین شهری اختلاف سطح داره و توی جاده های روستایی حریمش توسط مجاورین به فنا رفته !

نیازمندی ها