رئیس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که برداشت قطری‌ها از حرکت مربی تیم ملی باعث ایجاد حواشی شده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۴
برداشت قطری‌ها از حرکت نکونام حاشیه ایجاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، مهدی تاج درباره دیدار ایران - قطر و پیروز تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم قطر یکی از قوی‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی است. فکر می‌کنم رقابت در این گروه هم بین ما، قطر و کره‌جنوبی باشد که برای جایگاه‌های اول تا سوم گروه تلاش می‌کنیم. خدا را شکر در بازی با قطر هم در روزی که خیلی خوب نبودیم، توانستیم برنده بازی باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال که در مراسم تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید حضور یافته بود درباره حواشی بازی و اینکه آیا این حواشی تبعاتی برای تیم ملی به‌دنبال خواهد داشت یا نه، گفت: حواشی تبعات خاصی ندارد، چون هیچ‌کدام از بازیکنان ما و تماشاگران درگیر ماجرا نبودند.

وی ادامه داد: دو حرکت روی نیمکت تیم ملی انجام شد و برداشت قطری‌ها از حرکت جواد نکونام آن حواشی را ایجاد کرد.

تاج درباره وضعیت تیم ملی برای دیدار با چین خاطرنشان کرد: تیم ملی شب گذشته با پرواز چارتر به چین رفت و اکنون هم برای این دیدار آماده می‌شود.

وی در خصوص اینکه تیم ملی برای بازی با چین به چه لباسی به میدان خواهد رفت و آیا پوشیدن لباس‌های آدیداس شکایتی از سمت جیووا به‌دنبال داشته است یا نه، گفت: برای بازی با چین هم از البسه آدیداس استفاده می‌کنیم. داستان جیووا هم قراردادی بوده که مشکلات خاص خودش را دارد. آنها تا الان شکایتی نکردند، اما شاید شکایت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا حرکت نکونام در شأن مربی تیم ملی بوده است یا نه، اظهار داشت: نکونام شادی کرده و برداشت قطری‌ها از این شادی، غلط بوده است. او فقط شادی کرد و مسئله خاصی نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها