مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز از نجات یک دختر 18 ساله که به قصد خودکشی خود را به رودخانه کارون اندخته بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۱
نجات دختر اهوازی از کارون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، مقصود حق‌شناس گفت : ساعت 9:15 صبح امروز (13 شهریور ماه) دختر جوانی با قصد خودکشی خود را از پل سوم (شهید دقایقی) به آب انداخته بود ولی با تلاش نیروهای امدادی نجات پیدا کرد.

وی افزود: با تماس شهروندان به سامانه 125 خبر خودکشی در رودخانه کارون در حوالی پل سوم اطلاع داده شد و پس از آن تیم امداد آبی و 2 خودرو امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

حق‌شناس تصریح کرد: غواصان امداد آبی آتش نشانی موفق شدند با حضور در محله حادثه، این خانم جوان که حدودا 18 ساله بود و خود را از پل سوم کیانپارس به رودخانه کارون انداخته بود را در حالی که چند قدمی بیشتر با مرگ فاصله نداشت، نجات داده و به ساحل منتقل کنند.

وی با بیان این‌که این دختر جوان به دلیل مشکلات شخصی به قصد خاتمه دادن به زندگی خود این اقدام را انجام داده است، گفت: پس از نجات این فرد از آب، آتش‌نشانان اقدامات اولیه احیا را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام داده و سپس جهت ادامه درمان به آمبولانس اورژانس 115 منتقل شد.

به گفته مدیر روابط عمومی آتش نشانس اهواز، اطلاع‌رسانی به موقع نقش بسیار مهمی در کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث ایفا می‌کند، شهروندان باید با این موضوع توجه داشته باشند.

محمد علاف‌پور - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها