مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار با قطر گفت: آنها تیم خوب و حرفه‌ای هستند که منتخبی از بازیکنان دنیا را جمع کرده‌اند. با این حال از بازی در ورزشگاه آزادی می‌ترسند.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۰
نکونام : تنها ترس قطری‌ها از ورزشگاه آزادی است

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از مهر، جواد نکونام در ابتدای تمرین تیم ملی فوتبال در خصوص حضورش در کادر فنی گفت: خوشحالم که در حال حاضر در کادر فنی تیم ملی حضور دارم همیشه تلاشم را می کردم که برای تیم ملی مفید باشم این موضوع چه زمانی که بازیکن بودم و افتخار پوشیدن تیم ملی را داشتم و چه الان که در کادر فنی هستم افتخاری برای من محسوب می شود. امیدوارم مثبت باشم و بتوانم کمک کنم.

وی در رابطه با شناختش از تیم قطر افزود: من همه بازیکنان را می‌شناسم، قطر تیم منتخب دنیاست و ۹۰ دقیقه برای این تیم لازم نیست بلکه تنها یک یا دو دقیقه برای آنها لازم است تا از موقعیت‌هایشان استفاده کنند تا حریف را اذیت کنند. ما باید حواس‌مان جمع باشد.

مربی جدید تیم ملی خاطرنشان کرد: قطر تیم خوب و حرفه‌ای است. من با دو بازیکن ملی‌پوش قطر سال گذشته همبازی بودم و آنها می گفتند تنها از ورزشگاه آزادی و حضور هواداران در ورزشگاه ترس دارند.

نکونام با اشاره به حمایت های صورت گرفته از تیم ملی نیز گفت:به هر حال حمایت های خوبی تا الان صورت گرفته و همچنین جو خوبی در تیم ملی حاکم است اما بهتر بود این جو زودتر بر تیم ملی حاکم می شد البته اگر حمایت مقطعی باشد فایده ای ندارد و به فوتبال ما و باشگاه ها ضرر می‌زند.

وی با اشاره مجدد به حضور در کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: من اولین تجربه مربیگری ام است و آمده ام تا کار یاد بگیرم و در این ارتباط که چه کسی بهتر از آقای کی روش؟ ایشان نکات زیادی را به من یادآوری می کند و امیدوارم این نکات را خوب یاد بگیرم و بتوانم برای تیم ملی مفید باشم.

نکونام در پایان در خصوص شرایط بازیکنان نیز گفت: به هر حال امروز تازه تیم کامل شده و تعدادی از بازیکنان به جمع ما اضافه شده اند، امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها