مرد کلاهبردار که با فریب زنی در بی‌تالک او را همراه فرزند خردسالش از خانه فراری داده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۳
پایان شوم دوستی در «بی‌تالک»

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی برای یافتن همسر جوان و دختر پنج‌ساله‌اش کمک خواست.

شاکی به پلیس گفت: من در زمینه دکوراسیون فعالیت داشتم و مجبور بودم زمان زیادی را خارج از خانه باشم و همین موضوع باعث بروز اختلاف‌هایی میان ما شد. برای این‌که عشقم را به همسرم نشان دهم، برایش گوشی گران‌قیمت خریدم وحتی اجازه دادم سرکار برود. مدتی بعد متوجه دوستی او با فردی در بی‌تالک شدم.

وی افزود: به رفتارش اعتراض کردم که قول داد به این دوستی پایان دهد اما این‌گونه نشد و به تحریک دوست بی‌تالکی‌اش که نمی‌دانم چه کسی است، شش ماه پیش همراه دختر پنج‌ساله‌مان از خانه فرار کرد و ناپدید شدند. پس از جست‌وجوی فراوان رد او را چند روز پیش در شهر مشهد پیدا کردم.

ماموران فتای استان خراسان رضوی، در ادامه تحقیقات متوجه شدند دوست بی‌تالکی این زن، یک مرد است. در ادامه خانه او را در یکی از محله‌های جنوب‌غربی شهر مشهد شناسایی و با ورود به آنجا زن فراری را همراه دخترش پیدا کردند. دخترک تحویل پدرش شد و زن جوان هم به اداره پلیس انتقال یافت.

زن جوان به افسرتحقیق گفت: شوهرم بیشتر اوقات درخانه نبود و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای من و دخترم شده بود. دیگر علاقه‌ای به او نداشتم و روز به روز شرایط بدتر می‌شد. زمانی که با مردی در بی‌تالک دوست شدم، شرایط زندگی‌ام تغییر کرد. او به من عشق داد و گمان می‌کردم به من علاقه‌مند است. فریبم داد که مقدمات جدایی‌ام را فراهم و با من ازدواج می‌کند.

وی افزود: او می‌گفت که رئیس یک شرکت بازرگانی در زمینه خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و ثروتمند است. او مرا تشویق به فرار از خانه کرد. شش ماه پیش همراه دخترم فرار کردیم. او سر کار نمی‌رفت اما همیشه حساب بانکی‌اش پر از پول بود و هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کرد همین باعث شک من شد .

گوشی او را در نبودش بررسی کردم که معلوم شد او با فریب مردم به بهانه این‌که در قرعه‌کشی برنده شده‌اند، کلاهبرداری می‌کند. او پیش از حضور پلیس مرا با دخترم جا گذاشت و فرارکرد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس‌پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف این زن و ادامه تحقیقات معلوم شد مرد فریبکار از مردم کلاهبرداری می‌کند و تحت تعقیب پلیس است. جست‌و‌جو برای یافتن متهم فراری و رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
شهربانو
-
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
این موضوع دلیلی بر خیانت نمی تواند باشد زنانی هستند كه با شوهر معتاد و هرزه و بداخلاق زندگی می كنن و انقدر ابرومندانه زنگیشان را سپری می كنن كه ادم از این همه صبر و گذشت انگشت به دهان می شود فقط برای حفظ زندگی فرزندانشان پس این حرفها همه اش بهانه است
ناشناس
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
متاسفانه الان چند وقتیه این دوستیها در فضای مجازی رواج پیدا كرده وهیچ نظارت از طرف قویه قضایه انجام نمیشه یا اگه اقدامی هم كه میشه به طور سطحی ودر عرض دوروز طرف آزادشده و به جامعه بر میگردد
حامد
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
همچین زنی و باید سنگسار كرد
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
افكارمان فقط دور سنگسار و اعدام میچرخد,پاك كردن صورت مسئله فقط موضوع را حادتر میكند,,,همین جوری كه الان هست,,عزیزانم دنبال چرایی بگردید
بینام
-
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
شما كه ماشاالله عقل كل هستی بفرما چرایی این ماجرا چیست؟!! بابا، من خودم زنم، مردای بدبخت ، توی این دوره زمونه كه پول رو باید از دهن اژدها دربیارن، از صبح تا غروب مثل تراكتور كار میكنن، شب كه میشه جنازه شون به خونه میرسه! تو گرما و سرما بار هزار جور خرج رو به دوش میكشن اونوقت خانم خانما زیر باد كولر نشسته و به وسیله ی همون موبایلی كه شوهرش براش خریده، بهش خیانت كرده و در واقع روی اونهمه زحمت و رنج پا گذاشته! این اگه اسمش خیانت نیست پس چیه؟! بعد هم میان میگن ما كمبود محبت داریم! خنده داره والا! باید خودش میرفت سر كار،نفسش در می اومد، تا می فهمید محبت واقعی یعنی چه!!!
ن
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
زن شوهر دار با یك بچه شش ماه در خانه یك مرد غریبه !!؟
این اسمش فریب خوردن نیست یه چیز دیگه است ! آره یه چیز دیگه !!
یوسف
-
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
تقصیر وگناه وكوتاهی اززن بوده.اوشوهر ویك دخترهم داشته معلومست برای پول دراوردن وخرج زندگی را تامین كردن شوهرش مجبوربوده شدید كار كند.این زن شش ماه بایك مرد دیگر بدون اینكه طلاق گرفته باشد زندگی كرده وخدا میداند چه ها نكرده، لذا باید برای عبرت سایرین بعنوان مجازات سنگسار شود.
یارمحمدی
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
من میگم زن ناقص العقل است بعضی كه در عالم هپروت هستند اعتراض میكنند كه ستون خانواده فساد دارد آقا قانون شرع اسلام میگوید زن شوهر دار چنین كاری كرد بدون محاكمه سنگسار چه احتیاجی به محاكمه است خورده خوابیده گوشی گرانقیمت برایش خریده رفته در شبكه مجازی دوست پیدا كرده با دختر 5ساله بابا خانه شوهرش را ترك و رفته خانه بابا بزرگش پس قانون حق دارد بگوید مردها زنهای بیشتری عقد كنند اصلا ببینید مردی كه چند زن دارد اسمش بخاطر این موضوعات رسانه ای میشود
یه خانوم
-
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
خواهش میكنم یك طرفه قضاوت نكنیم.... شاید یك درصد هم شوهر مقصر بوده كه حضور كافی و توجه لازم به زن و فرزندش نداشته است...... مرد هایی كه زندگی را فقط كار و عشق را فقط گوشی گران قیمت معنا میكنند.....!!!!!!!!!..... هرچند از گناه و قصور زن هم نمیتوان گذشت.... در كل بایك مورد برای همه نسخه نپیچید عزیزان.... زن داریم تا زن.... همانطور كه مرد داریم تا مرد...
مانی
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
باید در مورد همسر این زن هم تحقیق كرد. مقصر شوهر هم هست با یه بچه پنج ساله باید بیشتر وقت میذاشت برای خانواده.شاید با كمی محبت بیشتر جلوی اینكارو میشد گرفت.
كارمند مفلس
-
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
چرا بعضی زنان ما اینگونه شده اند شاید میخواهند انتقام زنان دوران پیش را بگیرند كه هرچه به سرشان می آمد برای حفظ آبرو چیزی نمیگفتند خانمها به خودشان احترام نمیگذارند میتوانست از وقتش بهتر استفاده كند هنر كلاس آموزشی ورزش اینها اوقات گرانبهایش را به نحو احسن پر میكرد سرخانه و زندگیش بود حال و آینده دختر 5 ساله اش چه میشود شاهد روابط بسیار تلخ مادر با مرد غریبه بوده همسر بیچاره تلاش كرده برای درآوردن روزی حلال خانم دوست و رابطه نامشروع داشته
مارگاریتا
-
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
بیرون گودی میگی لنگش كن بهتره شما به فكر زندگی خودتون باشین در شرایط اونها قرار ندارین كه قضاوت كنید
قضاوت ممنوع
صادق
-
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
عجب مطلب جالبی . همین امر باعث شد بی تاكم رو پاك كنم و دیگر سمتش نرم . مرگ بر آمریكا و بی تاك
بی طرف
-
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
اسمش "بی تاك" درسته نوشته میشه talk ولی l خونده نمیشه
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۰
۰
چه ربتی داره باید درست استفاده كنی این ماهایم كه طرز استفاده از چیزی رو نمیدونیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها