دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه:

انتصاب گزارشگر ویژه غیرموجه و مردود است

نماینده حقوق بشر سازمان ملل در سخنانی با دخالت در امور قضایی ایران به حمایت از سوداگران مرگ پرداخت.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۸
احمد شهید این‌بار مدافع قاچاقچیان مواد مخدر شد!

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر ایران اعدام 12 قاچاقچی مواد مخدر را محکوم کرد.

احمد شهید امروز دوشنبه مدعی شد که اعدام افراد مرتبط با قاچاق مواد مخدر همچون مواردی که روز شنبه در ایران اتفاق افتاد، نقض قوانین بین المللی است و مقام‌های ایران نیز خود می‌گویند چنین اقدام‌هایی تاثیری در وقوع جرائم مرتبط با مواد مخدر نمی‌گذارد.

نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر ایران همچنین مدعی شده که یکی از قاچاقچیان اعدامی در روزهای اخیر هرگز وکیل مدافع منصوب خود را ملاقات نکرد و محاکمه او 20 دقیقه به طول انجامید.

احمد شهید که سابقه طولانی در ارائه گزارش‌های غرض ورزانه از ایران دارد، عنوان کرده که بر اساس مرکز اسناد حقوق بشر ایران، از 966 نفر اعدامی در سال گذشته، بیش از نیمی در ارتباط با قاچاق مواد مخدر بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
وكیل پایه یكم دادگستری
-
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
این بد بخت بیمار روانی است كه جیره خور امریكا و یك مشت سلطنت طلب خارج نشین و منافق است كه نسخه می پیچند برای این هالوی احمق بنام احمد شهید
دانشجوی ایرانی
-
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
این احمد شهید احمق از كشور مالدیو است كه كشوری فقیر محتاج كمكهای امریكا است و خود این شخص هم به فساد مالی متهم بود در مالدیو , این آدم صلاحیت حرف زدن در مورد ایران را ندارد و باید دهانش را آب بكشد .
محمد
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
این ولگرد بی سر و پا كه كاسه لیس غربیها است حق اظهار نظر در مورد ایران را ندارد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها