بزرگترین کارخانه تولید جوش شیرین کشور همزمان با هفته دولت در شیراز با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۱
افتتاح بزرگترین کارخانه تولید جوش شیرین کشور

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از شیراز، مهندس حمید نجاتی‌فرد گفت: کارخانه تولید جوش شیرین کشور در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و زیربنای 5600 مترمربع 18 ماهه با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریالی بخش خصوصی در شیراز ساخته شده است.

رئیس هیات مدیره جوش شیرین فارس افزود: این کارخانه در سه درجه خوراکی، دامی و دارویی جوش شیرین ظرفیت تولید سالیانه 33 هزار تن را داراست و به عنوان بزرگترین واحد تولیدی جوش شیرین در کشور همه نیاز داخلی به این محصول را تامین می کند.

با راه اندازی این کارخانه بیشتر نیاز کشور به جوش شیرین تامین شده و برای 80 نیروی کار به صورت مستقیم و بیش از 800 نفر به صورت غیر مستقیم شغل می‌شود.

به گفته این تولیدکننده داخلی با توجه به اهمیت رعایت حساسیت‌های بهداشتی در صنایع دارویی و غذایی همه خطوط تولید کارخانه به صورت تمام استیل است و با جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی در فرایند تولید شاهدافزایش کیفیت محصول این کارخانه نسبت به نمونه های وارداتی شده است.

نجاتی‌منفرد یادآور شد: جوش شیرین یکی نیاز اساسی صنایع زیر دست شامل کارخانه های تولید خوراک دام و طیور و صنایع دارویی و خوراکی است و بر اساس همین نیاز خط تولید این کارخانه به دست مهندسان و طراحان ایرانی ساخته و به بهره برداری رسید.

احمدعلی احمدپور- خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها