با نعیمه نظام‌دوست به بهانه 42 سالگی‌اش

دیده شدن آرزوی هر بازیگری است

نعیمه نظام دوست درباره سریال در دست ساخت «دیوار شیشه‌ای» که یک اپیزود از آن را بازی کرده، به مهر گفته است: من با این نقش سعی کردم بخش کوچکی از زحمت‌های تطهیرکنندگان (غسال) را نمایش دهم، اما یک اپیزود در یک سریال زمان کمی برای نمایش این زحمت‌هاست. من احساس کردم دینی نسبت به این عزیزان وجود دارد، چراکه هر کسی توانایی کار کردن در چنین حرفه‌ای را ندارد بنابراین وقتی نقش را خواندم بلافاصله آن را قبول کردم.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۶

بازیگر مجموعه «ساختمان پزشکان» اضافه کرده است: ‌دیوار شیشه‌ای‌ فضای خاصی دارد و به سختی‌های شغل یک تطهیرکننده می‌پردازد؛ این که چنین فردی چه درگیری‌هایی دارد و چه برخوردهایی باید با مردم داشته باشد. فکر می‌کنم این مشکلات آن‌قدر زیاد است که حداقل لازم بود یک مجموعه 20 تا 30 قسمتی درباره چنین نقشی ساخته شود.

وی با اشاره به علاقه خود درباره تحقیق نسبت به این شغل تصریح کرد: من خودم هم پیش از این تحقیقاتی در این زمینه داشتم. فکر می‌کنم وقتی پا به سن می‌گذارید، متوجه می‌شوید که مرگ بخشی از زندگی است و وارد جزئیاتی می‌شوید که دوست دارید درباره ابعاد مختلف آن بیشتر بدانید. من مدتی به بهشت زهرا می‌رفتم و به همین دلیل از قبل با این افراد آشنا بودم. با این حال باز هم شرایط و فضا آن‌قدر سنگین بود که به من و گروه فشار زیادی وارد شد و حتی فکر می‌کنم این مجموعه به اندازه یک کار، حدود شش ماهه از ما انرژی گرفت در حالی که حدود چند جلسه در این اپیزود کار کردیم.

بازیگر مجموعه «روز حسرت» با اشاره به این فشارها یادآور شد: لوکیشن در این سریال ما را تحت تاثیر قرار می‌داد. ما حدود سه‌ جلسه از داستان را در خود غسالخانه بهشت زهرا بازی کردیم و شرایط کاری به گونه‌ای بود که انرژی را به طور کامل تخلیه می‌کرد.نظام دوست با اشاره به این شغل و صاحبان آنها نیز گفته است: ما بعد از ساعت کاری آنها یعنی 3 بعدازظهر وارد سالن تطهیر می‌شدیم، اما من غیر از آن هم وارد سالن می‌شدم تا با این افراد حرف بزنم و حالا خواهشم از مردم این است که از این آدم‌ها فاصله نگیرند. من عکسی را از بازی خود در این سریال و لوکیشن در فضای مجازی گذاشتم که واکنش‌های منفی در بر‌داشت. البته به مردم هم حق می‌دهم آنها در نظرها و واکنش‌های خود از تلخی مرگ سخن می‌گفتند و این که چرا باید با عکس‌ این مساله را یادآوری کرد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: با این همه فکر می‌کنم اگرچه مرگ تلخ است، اما بخشی از زندگی است. شاید خود من هم با این بخش کنار نیایم، اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت.بازیگر مجموعه «زیر هشت» درباره بازی در دیگر مجموعه‌های تلویزیونی افزود: امیدوارم بودجه‌ای در اختیار صداوسیما قرار بگیرد تا کارهای زیادی ساخته شود و کسی بیکار نباشد. بسیاری از بچه‌ها جز بازیگری کار دیگری ندارند. من می‌دانم که بسیاری از نبود کار افسرده شده‌اند و من واقعا نگران آینده خودمان هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها