فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشنی «آزادیخواه»، «کیمیا»، «توستر کوچولوی قهرمان و سفر پرماجرا» «پزشک اورژانس»، «محمد زکریای رازی»، «زندگی کوتاه است»، «بازرس لابریا»، «چند کوچه پایین‌تر»، «نبرد اندیشه‌ها»، «شهروند مطیع قانون»، «فرزندان»، «هشدار»، «سال خشونت‌‌بار»، «اتوبوس پیرمردها»، «بازگشت پاندا به خانه»، «زمین بازی»، «جاده مرموز»، «غول آهنی»، «ملکه برفی»، «دوستان خوب»، «رقص شیطان»، «دور دنیا در 80 روز»، «آخرین مرد مقاوم»، «پنج بچه و شنی»، «پدرخوانده کانتون»، «امپایر استیت»، «تصویر ده در هشت»، «عشق شیشه‌ای»، «داستان جنایی» و «زندگی حقیر» امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۳

شبکه یک

امشب: آزادیخواه، ساعت 22

فردا: کیمیا، ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «آزادیخواه» به کارگردانی آلبرت آرولو، امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. ادگار رامیرز، اریک وایلدپرت و ماریا والورد در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی عبدالرضا صادقی جهانی، فردا ساعت 16 پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی هاشمی، برزو ارجمند، بهناز جعفری و زهرا سعیدی آمده: حاج یوسف مرادلو صاحب یک کارخانه تولید روی است که اخیرا با خطر ورشکستگی مواجه شده.

شبکه 2

امروز: توستر کوچولوی قهرمان و سفر پرماجرا، ساعت 8/ پزشک اورژانس، ساعت 23

فردا: محمد زکریای رازی، ساعت 8/ زندگی کوتاه است، ساعت 17 و 30 دقیقه/ بازرس لابریا، ساعت 23

انیمیشن «محمد زکریای رازی» به کارگردانی فرشاد شفیعی، فردا ساعت 8 از شبکه دو پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «زندگی کوتاه است» نیز فردا ساعت 17 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود. این فیلم را لنس دیلی کارگردانی کرده و داستان فرزندان یک زن میانسال است که برای سورپرایز کردن مادرشان تصمیم می‌گیرند تمام وسایل زندگی‌اش را نو کنند.

شبکه 3

امروز: چند کوچه پایین‌تر، ساعت 10 و 30 دقیقه/ نبرد اندیشه‌ها، ساعت 16

فردا: شهروند مطیع قانون، 30 دقیقه بامداد/ فرزندان، ساعت 10 و 30 دقیقه/ هشدار، ساعت 14 و 30 دقیقه/ سال خشونت‌بار، ساعت 20 و 30 دقیقه

در فیلم تلویزیونی «چند کوچه پایین‌تر»، رضا بابک و رحیم نوروزی ایفای نقش کرده‌اند و کارگردان آن سیروس رنجبر است.

«شهروند مطیع قانون» به کارگردانی اف گری گری با بازی جرارد باتلر و جیمی فاکس ساخته شده و داستان فردی با نام کلاید است که در پی کشته شدن همسر و فرزند کوچکش درصدد انتقام از نظام قضایی کشور برمی‌آید.

فیلم سینمایی «سال خشونت‌بار» به کارگردانی جی‌سی چندور، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. اسکار ایزاک و جسیکا چستین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند و داستان یک زوج جاه‌طلب و مهاجر است که در فضای سال 1981 آمریکا می‌کوشند تجارت خانوادگی خود را حفظ کنند.

شبکه 4

امروز: سه روز و دو شب، ساعت 11/ اتوبوس پیرمردها، ساعت 20 و 30 دقیقه

فردا: سه ماهی، ساعت 11

در «سه روز و دو شب» فریبا جدیکار، پدرام شریفی و لیندا کیانی بازی کرده‌اند و مرجان اشرفی‌زاده کارگردان آن است.

«سه ماهی» فیلمی به کارگردانی حمیدرضا قربانی و با بازی هانیه توسلی، علیرضا کمالی و شیوا ابراهیمی است که فردا ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

شبکه 5

امروز: بازگشت پاندا به خانه، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: زمین بازی، ساعت 9/ جاده مرموز، ساعت 13 و 30 دقیقه

«بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی زانگ یو، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.

«جاده مرموز» به کارگردانی ایوان سین داستان کارآگاه بومی پلیس است که برای حل پرونده مرگ به شهری دورافتاده که قبلا خودش ساکن آنجا بوده بازمی‌گردد.

شبکه کودک

امروز: غول آهنی، ساعت 14 و 30 دقیقه/ محمد زکریای رازی، ساعت 22

فردا: ملکه برفی، ساعت 14 و 30 دقیقه/ دوستان خوب، ساعت 22

«غول آهنی» داستان پسر بچه‌ای به نام هوگوست که با مادرش زندگی می‌کند و شبی غول آهنی را در جنگل می‌بیند که مشغول گاز زدن دکل‌های برق است.

انیمیشن «ملکه برفی» به کارگردانی ولادین باربه و ماکسیم اسویشنیکوف داستان ملکه برفی است که به دلیل خشمی که دارد، تصمیم گرفته تمام اطرافیانش را به شکل مجسمه‌های یخی دربیاورد.

شبکه افق

فردا: رقص شیطان، ساعت 22

فیلم سینمایی «رقص شیطان» به کارگردانی اسماعیل براری، فردا شب ساعت 22 از شبکه افق پخش خواهد شد. ابوالفضل پورعرب، عاطفه رضوی، جمشید جهان‌زاده، حسین راضی، قاسم زارع، علیرضا اوسیوند، بیژن بنفشه‌خواه، لیدا عباسی و حمید لولایی در این فیلم تولید سال 1379 ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

امروز: دور دنیا در 80 روز، ساعت 11 و 30 دقیقه/ آخرین مرد مقاوم، ساعت 15 و 30 دقیقه/ پنج بچه و شنی، ساعت 17 و 15 دقیقه، پدرخوانده کانتون، ساعت 21/ امپایر استیت، ساعت 23 روی آنتن می‌روند.

فردا: پدرخوانده کانتون، ساعت 11 و 30 دقیقه/ تصویر ده در هشت، ساعت 15 و 30 دقیقه/ عشق شیشه‌ای، ساعت 17 و 15 دقیقه/ داستان جنایی، ساعت 21/ زندگی حقیر، ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها