وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: وزارت بهداشت پر مشغله و طبیعتاً پر حاشیه است لذا حضور همکارانم در رسانه ها، به شفاف سازی کمک و از شایعات، پیشگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۲
وزیر بهداشت عنوان کرد: تداوم طرح تحول سلامت

به گزارش جام جم آنلاین ، سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفتگو با برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت با تاکید بر اینکه ارادت بین دولتمردان همواره بوده است، گفت: همان چیزی که امام و مقام معظم رهبری به وحدت و اتحاد بین سران قوا و مسئولین تاکید کردند، ارادت بین دولتمردان همواره بوده است. خوشبختانه در طول 37 سال گذشته مردم همدل و همزبان بوده اند و هر وقت نیاز بوده خودشان جلوتر از مسئولین در مسیر راه بوده اند؛ و وفاداری شان را ثابت کرده اند و این جا ما مسئولان باید همدل و همزبان باشیم تا مشکلی در وحدتمان ایجاد نشود.

وی افزود: ما همواره در طول سال طرح های بهداشتی و درمانی را به بهره برداری رسانده ایم و منتظر هفته ی دولت، 22 بهمن یا مراسم یا یوم الله های خاص نمی شویم. آنچه به عنوان خبر خوش در هفته ی دولت داریم، فرمایشات دکتر روحانی است که طرح تحول سلامت ادامه پیدا کند و ایشان نهایت حمایت را خواهد کرد. انشالله مجلس هم همین مسیر را اتخاذ می کند و این برای ارائه کنندگان و گیرندگان خدمت یک آرامش است.

وزیر بهداشت در پایان بیان کرد: بنابراین ما در طول سال پروژه ها و برنامه های را بدون توقف به محض اینکه بهره برداری برسد در اختیار مردم قرار می دهیم.

گفتنی است، «صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت به تهیه‌کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی است که روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهزاد
-
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
من كه به خاطر همین طرح تخول به دكتر روحانی رای نمیدم- تعرفه ها را 300 درصد افزایش دادند و صرف كارانه پزشكان شد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها