وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به سهل انگاری برخی رسانه ها در انتشار اخبار مربوط به فعالیت مسترکارت در ایران اشاره کرد و گفت: ویژن کارت ایرانیان در زمینه ارایه کارت های اعتباری بین المللی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران همکاری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۵۴۸۷
یک شرکت واسط، ویژن کارت را در ایران توزیع می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محمود واعظی امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همزمان با هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: برخی رسانه ها درباره فعالیت مسترکارت در ایران خلط مبحث کرده اند و فعالیت ویژن کارت را تعبیر به مسترکارت کرده اند و براساس آن شرکت مسترکارت اعلام موضع کرده است که با ایران ارتباطی ندارد و این مطلب درست است.

وی به صحبت های مدیرعامل شرکت ملی پست در باره این که عنوان داشته یک شرکت واسط برای توزیع ویژن کارت همکاری می کند و درعین حال بر ادعای مسترکارت صحه گذاشته است، اشاره کرد و گفت: این دو با هم متفاوت است و هیچ کدام از مسوولان راجع به مسترکارت حرفی به میان نیاورده اند.

واعظی یادآورشد: شرکت پست به عنوان توزیع کننده کارت های اعتباری وارد شده و از شرکت واسط این کارت ها رادر اختیار مردم قرار می دهد.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات درباره همکاری شرکت پست برای ارسال محصول ها از سایت های اینترنتی بین المللی ابی( ebay )و آمازون (AMAZON) نیز گفت: کار شرکت پست رساندن محصول ها به کاربران است و در این زمینه قراردادی را با یک شرکت واسطه انجام داده تا محصول هایی که کاربران ایرانی از این سایت های خارجی خریداری می کنند، در ایران به دست شان برسد.

واعظی درباره حفاظت از اطلاعات مشترکان تلفن همراه با توجه به ایجاد پایگاه داده مشترکان در رگولاتوری و اجرای طرح ترابرد پذیری شماره همراه افزود: براساس قانون حفظ اطلاعات مشترکان تلفن همراه تضمین شده است و همانطور که اپراتورها تحت نظارت ما هستند از اطلاعات مشترکان نیز محافظت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها