پسر جوانی که به اتهام قتل مادر و خواهرش در پاکدشت به دو بار قصاص محکوم شده است، پس از 13 سال توانست رضایت پدرش را کسب کند.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۱
بخشش پسر جنایتکار توسط پدر

به گزارش جام‌جم، بعد از ظهر بیست و دوم آبان سال 82 ماموران اداره آگاهی شهرستان پاکدشت از وقوع آتش‌سوزی و جنایت در خانه‌ای با خبرشدند.

آتش‌نشانان شعله‌های آتش را خاموش کرده و با جسد زنی میانسال و دختر 15 ساله‌اش رو‌به‌رو شدند.

بررسی‌های پلیس نشان داد، مادر و دختر به قتل رسیده‌اند. پسر خانواده به نام حمیدرضا بازداشت شد و در بازجویی به قتل مادر و خواهرش اعتراف کرد و گفت: سرباز بودم و چند روزی می‌شد که به مرخصی آمده بودم. روز حادثه خواهرم دیر به خانه آمد که مادرم بر سر این موضوع او را کتک زد. از رفتار مادرم عصبانی شده و او را با جوراب زنانه خفه کرده و جسدش را در حمام خانه گذاشتم. بعد سراغ خواهرم رفته و او را هم با لنگه دیگر جوراب خفه کردم. جسدش را داخل ملحفه پیچیدم و خواستم آن را دفن کنم که نشد. جسد او را کنار جسد مادرم گذاشتم و خانه را با بنزین آتش زدم.

پسر جنایتکار روزهای پایانی تیر سال 83 در شعبه 74 محاکمه و به دو بار قصاص محکوم شد. با گذشت 13 سال از این جنایت دیروز پدر خانواده با حضوردر شعبه اجرای احکام پسرش را بابت قتل دختر 15 ساله‌اش بخشید و درخواست کرد او همچنان در زندان بماند.

قاضی دشتبان، رئیس اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران در این باره گفت: این متهم فقط رضایت پدرش را جلب کرده و هنوز موفق به دریافت رضایت خواهر دیگر و شش ورثه مادربزرگش در رابطه با قتل مادرش نشده که در صورت کسب رضایت از آنها، از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ویدا
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
عجب بی پدر مادرای روانی پیدا میشنااااااااااااااااااا

نیازمندی ها