سخنگوی پلیس بیان کرد:

دستگیری مرد چاقوکش قاتل

اعتراف عجیب یک خواهر برای نجات برادران خشنش

این دختر گفت: قربانی یک اقدام زشت شده است+ عکس

زورگیران افغان که در زمان سرقت دستگیر شده بودند ادعا کردند که برای انتقام گیری از مردان شیطان صفت سوار بر خودروی آنها شده اند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۱
این دختر گفت: قربانی یک اقدام زشت شده است+ عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، ساعت 10 شامگاه جمعه 29 مرداد ماه سال جاری چند جوان بسیجی در حال گشت زنی در میدان آزادی بودند که در برابر صحنه یک زورگیری شبانه قرار می گیرند.
3 جوان چاقو به دست سوار بر خودروی پرایدی که در کنار خیابان پارک کرده بود سعی داشتند از 2 مرد اسیر شده داخل خودروی دزدان زورگیری کنند که خیلی زود این مردان چاقو کش از سوی تیم بسیج دستگیر می شوند و در اختیار ماموران پلیس قرارگرفتند.
2 طعمه دزدان در کلانتری عنوان داشتند که این مردان افغان قصد سرقت پولهایشان را داشته که از سوی ماموران گشت بسیج دستگیر شده اند.
بدین ترتیب 3 متهم صبح امروز- شنبه- برای افشاگری پیش روی بازپرس مرشدلو در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی قرار گرفتند.
یکی از زورگیران در اعترافاتش به بازپرس پرونده گفت: سه شنبه هفته گذشته خواهرم از خانه فرار کرد و در این مدت به دنبال او می گشتیم که پنج شنبه شب پلیس امنیت او را در خیابان دستگیر و در اختیار ما قرار داد.
وی گفت: وقتی علت فرار خواهرمان را پیگیری کردیم خواهرم ادعا کرد که چندی پیش با پسر جوانی در شبکه های اجتماعی آشنا شده و شب فرار پسر آشنا با تهدید انتشار عکس های خصوصی خواهرمان را از خانه بیرون کشانده و در شیطانگاهشان وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
این جوان افغان ادامه داد: وقتی راز فرار خواهرم را شنیدم با برادرم و یکی از دوستانم تصمیم گرفتیم پسر جوان و همدستش را به محل قراری بکشانیم و تحویل پلیس بدهیم.

اعتراف عجیب یک خواهر برای نجات برادران خشنش/ این دختر گفت: قربانی یک اقدام زشت شده است+ عکس


وی افزود: خواهرم با پسر شیطان صفت قرار ملاقاتی را در شهریار گذاشت اما پسر جوان که به این ملاقات شک کرده بود بارها محل قرار را تغییر داد تا اینکه آنها را در میدان آزادی و در حالی که منتظر خواهرم بودند شناسایی کردیم و با تهدید چاقو سوار بر خودرویشان شدیم تا آنها را به کلانتری ببریم که به عنوان زورگیر دستگیر شدیم.
این ادعا در حالی بود که 2 طعمه دزدان عنوان داشتند که از این ماجرا بی اطلاع هستند و دزدان اصرار داشتند که برای رهایی شان 60 هزار تومان به آنها بپردازیم که چند جوان بسیجی به کمکمان آمدند.
در ادامه خواهر این 2 جوان افغان در برابر طعمه دزدان قرار گرفت و گفت: این 2 جوان را نمی شناسد و احتمالا پسر شیطان صفت برای فریب دادن من دوستانش را در محل قرار حاضر کرده است.
بنا به این گزارش، بازپرس مرشدلو در این مرحله باتوجه به داستانسرایی این متهمان دستور داد تا آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گیرند تا راز اصلی این آدم ربایی و زورگیری شبانه فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
به نظرتون این داستان سروته داشت؟
خرمگس
-
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اتفاقاً یكی از مشخصه های داستان های قوی اینه كه نتیجه كار خیلی روشن نباشه ... یه مقداری رو هم به خواننده سپرده تا با خلاقیت تكمیلش كنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میترا
-
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
نه
بی طرف
-
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
بیشتر بخون سر و تهش میاد دستت. حتما كه نباید قصه شب پریان باشه!
روح الله
-
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
بازم چهره شوم و پلید شبكه اجتماعی خودش را نمایان كرد در خواب غفلت مسئولانی كه هی دم از حقوق مردم میزنند و برای اینكه از زیر مسئولیت فرار كنند هی حقوق مردم حقوق مردم در ازادی انتخاب سر میدهند/چرا هر جوانی چه دختر و چه پسر فقط به فكر هوس است و تكنولوزی را در هوس عشق و خیانت خلاصه میكند و بعد با كلی طلبكاری دم از استفاده از پیشرف میزنند / چرا خودمون رو گول میزنیم ایا صبح را به شب رساندن و غرق شدن در شبكه های اجتماعی هنر است یا خریت؟
ایران
-
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
بی شرفها از خواهرشون به عنوان طعمه استفاده میكردن.
تموز
-
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
افغان ها رو بریزین بیرون ...
كارمند مفلس
-
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
آدم نمیدونه دختر رو مقصر بدونه، خانوادهش رو یا این افراد از خدا بی خبر خوشگذران رو .خدا خودش به جوانها و خانواده ها رحم كنه
رضا
-
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
خداوكیلی تصویر چه ربطی به خبر داشت؟؟؟ كوه رنج پدر!!!
Jamshid
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
بریزید بیرون این بوگندوهارو
امید
-
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نه كه شما خیلی تمیزین.زابلی ها رو تو كوچه و خیابون میبینیم دیگه!!حالا مثلا شماها تمیزین
نیما
-
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
خدایا چقدر بعضی از مردم ما دلسوز و ساده لوح هستن !!! اینا وقتی به حال خودشون تو افغانستان رحم نمیكنن میخوان بدرد ایرانیها بخورن ؟ اینم شاهكار جدیدشون كه خواهرشون رو طعمه قرار دادن
عباس كدخدایی
-
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
اكثریت مطلق مردم ایران خواهان خروج همه افغانیها از ایران هستند ، حالا چرا مسئولین محترم هیچ اقدامی نمیكنند و صدای مردم را نمیشنوند مشخص نیست !!!
اینها مشخص نیست كه چند بار دیگر با قراردادن اعضای خانوادشان به جای طعمه اقدام به زورگیری و سایر خلافها نموده اند !!!
كلا مهاجر پذیری ایران با راه دادن افغانیها به خاك ایران بدترین و پرهزینه ترین نوع مهاجرپذیری بود كه بجای اقامت افغانیها در اردوگاههای آوارگان جنگی در لب مرز آنها را درشهرها و در كنار مردم ایران اسكان دادند كه بدترین ظلم به ملت شریف ایران بود ، اكنون هم كه مسئولان صدای اكثریت مطلق مردم ایران برای بازگرداندن به افغانستان با وجود مرتكب شدن اینهمه جرایم را نمی شنوند !!! واقعا جای تاسف است !!!
مردم ایران خواهان خروج فوری افاغنه از خاك ایران هستند
بینام
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
اینهاهم از ...ایرونی یادگرفتن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها