وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای از شناسایی و دستگیری عناصر متواری تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۴
دستگیری عناصر متواری تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور

به گزارش جام جم آنلاین ، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: با توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور در تاریخ 25 و 26 مرداد 95 ، با پیگیری های اطلاعاتی به عمل آمده سایر عناصر متواری گروه، شناسایی و در تاریخ 95/5/28 دستگیر شدند.

بر اساس این اطلاعیه، همچنین در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر مخفیگاه ها و دپوی گروه شناسایی و مقادیر قابل توجهی کیت و ریموت های الکترونیکی، سلاح کلاش، سلاح ام 6 آمریکایی، نارنجک، کمربند و جلیقه انفجاری، چاشنی الکتریکی و وسایل ساخت بمب و وسایل مرتبط که برای اقدامات تروریستی در داخل کشور مخفی شده بود کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
رضا شكوهی
-
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
زنده باد سربازان امام زمان... ملت ایران امنیت خود را مدیون شما هستند
ایرانی
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اول مدیون قادر مطلق و سپس سربازان گمنام امام زمان (عج)
رضایی
-
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
بسیار پر محتوا بود سپاسگزارم
ممنون از تمامی زحمات سربازان گمنام میهن عزیزمان
ان شاا.. همیشه سلامت باشند و موفق و با عزت و پر غرور
ممنون
مرتضی
-
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
ان شاء الله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه موفق و سربلند باشد تا زمانی كه ایران شعیه امام علی باشیم و رهبری همچون آقا داشته باشیم از هیچ داعشی نمی ترسیم
نیكورزمنده بسیجی
-
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
دستتان درد نكند خداقوت با بودن شما سربازان گمنام كه با اخلاص تمام درحال خدمت هستیدهرگز دشمن خیال باطل نمیكند .فقط ازخدا میخواهم شمارا در سایه الطاف خود محفوظ دارد.الهی امین افتخار ایران وایرانی هستید .به شما افتخار میكنم.خسته نباشید برادران عزیز.
ایرانی
-
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
برای سلامتی و موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و نگهداری ارزشهای اسلامی و دینی و مذهبی و نیز ارزشهای انقلاب اسلامی و امنیت اجتماعی و فرهنگی كشور و اقتدار جمهوری اسلامی ایران لطفا ذكر سه صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) . . .
مصطفی زرگرانی
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
بسمه الله...
انشاالله همیشه در برابر دشمنان موفق وپیروز وسربلند باشید از زحمات شما در باب امنیت و آسایش مردم ایران تقدیر و تشكر مینماییم.

نیازمندی ها