پنجشنبه شب مهمان برنامه دورهمی، علی انصاریان بود. گفت‌وگوی مدافع سابق استقلال و پرسپولیس بسیار خوب از آب درآمد. انصاریان هم بشدت از این برنامه راضی است و از مهران مدیری هم تعریف و تمجید می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۴

آقای انصاریان یک مصاحبه خوب در برنامه دورهمی داشتید...

به نظر من دورهمی، یک برنامه نامبر وان در تلویزیون ایران است. مهران مدیری همیشه برنامه‌های فوق‌العاده‌ای می‌سازد. دورهمی هم یک سر و گردن بالاتر از دیگر برنامه‌هاست. مهران مدیری با من حرف زد و گفت می‌خواهم به دورهمی بیایی، من هم گفتم چراکه نیایم؟ حتما. او سوالاتش را بی‌رودربایستی می‌پرسد و کمتر چنین برنامه‌ای دیده‌ایم. وقتی روراست باشی، دیگر نمی‌توانی به مردم دروغ بگویی. مردم هم واقعا راست و دروغ را می‌فهمند. اتفاقا خیلی کامنت‌های خوبی بعد از این برنامه گرفتم.

خود مهران مدیری هم از برنامه راضی بود؟

بله، روز قبل از پخش برنامه با هم حرف زدیم و گفتم یکی از مصاحبه‌هایی بود که خیلی دوست داشتم. گفت تو اصلا مرا نمی‌پیچاندی و جواب‌ها را ساده می‌دادی. ببینید خیلی از مردم جواب سوال‌ها را می‌دانند، به همین دلیل نباید به آنها دروغ بگویید.

در پشت صحنه برنامه هم حرف خاصی نزدید؟

اتفاقا من ماندم و با هم رفتیم. واقعا عالی بود. از اول مصاحبه هم داشتند می‌خندیدند. انتظار داشتم برنامه خوبی شود و خدا را شکر انگار مردم هم خوششان آمده، چون روراست بودیم.

نظرت درباره مهران مدیری چیست؟

بازگشت خوبی به تلویزیون داشت. مهران مدیری بیمه‌کننده هر برنامه‌ای است. شما ببینید هر برنامه‌ای ساخته، عالی بود؛ از ساعت خوش بگیرید تا پاورچین، قهوه تلخ و... سریال‌ها و برنامه‌هایی که او ساخته بیشترین بیننده را داشته است. هرچی ساخته، باعث پیشرفت برخی‌ها شده از جمله رضویان، شفیعی جم، سیامک انصاری، کاظمی، عزتی و... او آدمی است که وقتی می‌بیند یکی پیشرفت می‌کند، کارش را لنگ نمی‌گذارد، بلکه به او بال و پر می‌دهد. به نظرم مدیری در تلویزیون و سینمای ایران یکی است و اگر مثل او چند تا داشتیم، خیلی موفق‌تر بودیم.

قبلا با او در سریالی کار کردی؟

بله. در نقطه‌چین با آقای مدیری کار کردم. دوستی ما از قدیم است.

فوتبالی هست؟

به هیچ وجه. از فوتبال سردرنمی‌آورد. اصلا هم پیگیری نمی‌کند.

واقعا؟

بله، دوست ندارد دیگر. الان من خودم هم زیاد فوتبال نمی‌ بینم. ترجیح می‌دهم فیلم نگاه کنم تا فوتبال، چون الان وارد بازیگری شده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها