وزارت خارجه آمریکا روز جمعه کسب مدال برنز توسط کیمیا علیزاده را در مسابقات تکواندو المپیک ریو تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۳
تبریک وزارت خارجه آمریکا به کیمیا علیزاده

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، کیمیا علیزاده بامداد روز جمعه با پیروزی بر نماینده سوئد در دیدار رده بندی رقابتهای تکواندو سی و یکمین دوره بازیهای المپیک موفق شد به عنوان اولین بانوی مدال آور در تاریخ ورزش کشور نام خود را ثبت کند.


وزارت خارجه آمریکا هم امروز به خاطر کسب برنز علیزاده نوشت: «کسب اولین مدال المپیک تاریخ ورزش زنان ایران را به کیمیا علیزاده و ملت ایران تبریک می گوییم.»علیزاده 18ساله همچنین با شکست رکورد ناصر گیوه چی 19ساله نام خود را به عنوان کم سن ترین مدال آور ایران درالمپیک ثبت کرد.سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار از 206 کشور از 15 تا 31 مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است.

کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب 12 مدال (4 طلا، 5 نقره و 3 برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب پنج مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان 85 و 94 کیلوگرم وزنه برداری صاحب مدال طلا شده اند و سعید عبدولی و قاسم رضایی در دسته های 75 و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در 57 -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
سهراب
-
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
به آمریكای جنایتكار ملعون كه دستش به خون صدها هزار انسان بیگناه آلوده است و مایه تمام مصیبت های ایرانیان می باشد چه ربطی داره
ایرانی
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
بله هیچ ربطی نداره، ولی باید قبول كنیم كه وقتی مسؤولان ما خواب هستند دیگران دخالت می كنند و البته این پیامی روشن برای آنهاست. اگر از خواب گران بیدار شوند.
بهروزرجبی
-
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
سلام.حالا ممنون، اما خدا كند كلكی پشتش نباشه باورش خیلی سخت است كه وزارت خارجه آمریكا از موفقیت ورزشی یك ایرانی خرسند باشد وصادقانه تبریك بگویند!!!اینها همان هایی هستندكه داعش جنایتكار رابوجود آوردند بیش از یكسال است كه دربرابر كودك كشی وجنایات عربستان نه تنها سكوت كرده ،كه تاكنون طی دوقطعنامه متجاوز را حمایت هم نموده اندالبته دومی را روسیه وتو كرد وشكرخدا موفق نشدند. من كه شخصا دوستی و تبریك وهمدلی آمریكاییها را باور نمی كنم بایدخیلی مراقب بود شاید هم نقشه موذیانه در سر دارند.زیرا بی حساب وكتاب وبی تدبیر وسیاست كاری نمی كنند.
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
اقایون مواظب باشید اولین پیام برای مهاجرت فرستاده شد جام جم وظیفه دارد این پیامو بطریقی بگوش مسولان خواب الود برسانند
روح الله
-
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
همینو كم داشتیم كه دشمن یك ملت بیاد و تبریك بگوید/ ای امریكا ما گول این فیلم بازی كردناتونو نمیخوریم/كسی كه تمام دشمنی و شغال بودن تو را ای دشمن دیرینه ای ایران ای امریكای جهانخوار فراموش كند نادان واقعی است
محمد.ر
-
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
وزارت خارجه آمریكا؟؟؟؟
آیا نباید توضیح دهید كه چرا ؟
ورزشكار ایرانی
-
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
باید مواظب حیله ها و گرگ صفتی آمریكایی ها باشیم , این هم بخشی از سیاست های پشت پرده آنها است
محمد.. شریف
-
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
با سلام ... و عرض تبریك بر این دوشیزه خانم جوان . كه كه در سایه لطف خداوند و تلاش و كوشش به این مقام دست یافت. وبه امید اینكه در دورهای بعد مقام بالاتری كسب نماید كه استحقاقش را هم دارد..دستیابی به این مقام هم با تجربه كمی كه از میادین جهانی داشت بسیار دلچسب است و قابل تقدیر..
ناشناس
-
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
امریكای خون آشام ُ خون خوار ُ جنایتكار ُ مردم كره زمین نابود كن ُ تروریست داعش پرست ُ غلط كرد با هفت جدش . بی نهایت مرگ بر امریكای تروریست داعش پرست .
مهدی
-
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
همه چیو سیاسی نكنید بعضی وقتا دشمن از دوست به آدم نزدیكتره همین عربا میان ناموس دزدی میكنن تو ایران آمریكایی ها كی ناموس دزدی كردن تو ایران هیچوقت از رو احساس مخاطبان عزیز صحبت نكنید خوش بین باشید خواهشا پیام مرا انتشار دهید
روح الله
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
عربا اگه روشون زیاد شده از پشت گرمی به امریكا است و خریدن تجهیزات نظامی امریكا/همین امریكا بود كه دولت مردمی مصدق رو با كودتا سرنگون كرد خواهشا اینقدر ساده و كف كرده نباشید/با تمام وجود مرگ بر امریكا
سامی
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
دیوانه مگه همین رفیقهای آمریكایی تو نبودند كه هواپیمای مسافری ایران با اون همه زن و كودك را عمدآ منفجر كردند
نیكو
-
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
مباركتان باشد ولی این تبریك امریكا سیاستی بیش نیست چون میخواهد خود رادوستدار ورزشكار جلوه دهد .گرگیست در لباس میش.
نظر
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
وزارت خارجه امریكا اینقدر برای این كشور در امور بین المللی كارشكنی نكنه تبریك گفتن پیشكش . كارهایی رو انجام میده كه براش هزینه ای نداره .
مهدی
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
سلام به مهربانی. هیچ خوبی بد و هیچ بدی خوب نخواهد شد.
امیرحسین
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
به این گونه تبریك گفتن های آمریكایی ها , میگن دوستی خاله خرسه - مواظب این شیطان بزرگ , امریكا باشید كه تبریك گفتنش هم با سیاست های خصمانه برنامه ریزی شده است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها