فیلم‌‌های آخر هفته

«باران» در آخر هفته تلویزیون

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «عملیات آژاکس»، «حرکت پنگوئن»، «سرزمین خواب»، «بازگشت پرستوها»، «الینا»، «سفر»، «آرزوهای بر باد رفته»، «کویر»، «انفجار 3»، «شبح نویسنده»، «دکتر وونگ در سفر»، «فرزندان»، «فرمول مرگ»، «قانون و اخلاق»، «فرزند چهارم»، «ماجراهای خانه ما»، «رویای رنگین»، «آخرین ساعت»، «شنل قرمزی1»، «زمین بازی»، «شنل قرمزی 2»، «دم زری»، «باران»، «انقلاب چین»، «پیش به سوی کوه اسرار آمیز»، «100 روز درپالرمو »، «افسانه»، «شهر ویران»، «دان 2»، «دست‌های آلوده»، «نشان» و «باران ساز» امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۷

شبکه یک

امشب: عملیات آژاکس، ساعت 22

فردا: حرکت پنگوئن، ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «عملیات آژاکس» به کارگردانی محمدرضا ورزی، امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.فیلم سینمایی «حرکت پنگوئن» به کارگردانی کلودیو امن دولا، فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه 2

امروز: سرزمین خواب، ساعت 8/ بازگشت پرستوها، ساعت 23

فردا: الینا، ساعت 9/ سفر، ساعت 17 و 30 دقیقه/ آرزوهای بر باد رفته، ساعت 23

انیمیشن «سرزمین خواب» به کارگردانی علی لطفی امروز ساعت 8 روی آنتن شبکه دو می‌رود. فیلم سینمایی «الینا» به کارگردانی کلاوس هارو فردا صبح از این شبکه پخش می‌شود. فیلم سینمایی «آرزوهای بر باد رفته» با نقش‌آفرینی سانا لاتان، آئودرا مک‌دونالد و سین پی‌دیدی درباره زندگی خانواده‌ای سیاهپوست است که در شرایط نامطلوب اجتماعی به سر می‌برند.

شبکه 3

امروز: کویر، ساعت 10 و 30 دقیقه/ انفجار 3، ساعت 15 و 30 دقیقه

فردا: شبح نویسنده، یک بامداد/ دکتر وونگ در سفر، ساعت 10 و 30 دقیقه/ فرزندان ساعت 14 و 30 دقیقه

در فیلم سینمایی «کویر» آرش مجیدی، نرگس محمدی و آیدا کیخایی ایفای نقش کرده‌اند و کارگردانی آن را هم علی خزائی‌فر عهده‌دار است.

«شبح نویسنده» فیلمی به کارگردانی رومن پولانسکی و با بازی اوان مک گره‌گور، پیرس برازنان و اولیویا ویلیامز است.

فیلم سینمایی «دکتر وونگ در سفر» به کارگردانی ساموهانگ کامبو و با بازی جت لی و رزاموند کواند جمعه صبح از این شبکه پخش خواهد شد.

شبکه 4

امروز: فرمول مرگ، ساعت 11/ قانون و اخلاق، ساعت 20 و 30 دقیقه

فردا: فرزند چهارم، ساعت 11

بیژن امکانیان، صادق هاتفی، ابراهیم ابراهیمی، صدف احمدی و مهرداد طوفانیان در فیلم سینمایی «فرمول مرگ» به کارگردانی بهداد آوند امینی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«اخلاق و قانون» به کارگردانی ماتئو کاسویتس داستان ساکنان سیاهپوست کلدونیاست که به دلیل رفتار خصمانه‌ای که با آنها می‌شود، تقاضای استقلال کرده و در پی آن بسیاری از اطرافیانشان را از دست می‌دهند.

«فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان روایت زن هنرپیشه‌ای است که به دلیل دغدغه‌های شخصی به عکاسی روی می‌آورد و به سومالی سفر می‌کند.

در این فیلم مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی و حامد بهداد حضور یافته‌اند.

شبکه 5

امروز: ماجراهای خانه ما، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: رویای رنگین، ساعت 9/ آخرین ساعت، ساعت 13 و 30 دقیقه

«رویای رنگین» ساخته علی خودسیانی است و «آخرین ساعت» را دبلیو. دی. هوگان کارگردانی کرده است.

شبکه کودک

امروز: شنل قرمزی 1، ساعت 14 و 30 دقیقه/ زمین بازی، ساعت 22

فردا: شنل قرمزی 2، ساعت 14 و 30 دقیقه/ دم زری، ساعت 22

شبکه افق

فردا: باران، ساعت 22

فیلم سینمایی «باران» به کارگردانی مجید مجیدی داستان زندگی کارگران افغان در محوطه یک کارگاه ساختمانی در ایران است.

شبکه نمایش

امروز: فیلم‌های سینمایی «انقلاب چین»، «پیش به سوی کوه اسرارآمیز»، «100 روز درپالرمو »، «افسانه» و «شهر ویران» ساعت 11 و30 دقیقه 15، 17 و 15 دقیقه، 21 و 23 روی آنتن می‌روند.

فردا: فیلم‌های سینمایی «پیش به سوی کوه اسرارآمیز»، «دان 2»، «دست‌های آلوده»، «نشان» و «باران‌ساز» جمعه 29 مرداد ماه ساعت 11 و 30 دقیقه، 15 و 30 دقیقه، 17 و 15 دقیقه، 21 و 23 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها