عجیب اما واقعی؛ علیرضا از ماریتیمو جدا شد

حقیقی: چاره‌ای نداشتم!

علیرضا حقیقی که قراردادی سه ساله با باشگاه ماریتیمو امضا کرده بود، بعد از گذشت تنها نیم‌فصل قرارداد خود را با این باشگاه پرتغالی فسخ کرد. دروازه‌‌بان تیم ملی، در کمال ناباوری و در آستانه شروع بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، تصمیم به این کار گرفت تا شرایط خود را سخت‌تر کند. حقیقی سال گذشته در شرایطی به ماریتیمو ملحق شد که عنوان کرده بود می‌خواهد گلر اول باشد. همان جا مسئولان باشگاه به او گفتند قطعا این طور است، البته به شرط آن که او بتواند از نظر فنی خوب باشد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۲

حقیقی در فصل گذشته در چند بازی فیکس بود، اما مصدومیت امانش نداد و سپس چند هفته بیرون ماند. این بازیکن اواخر فصل گذشته دوباره در ترکیب ثابت قرار گرفت و امیدوار بود در فصل جدید هم فیکس باشد. امسال پس از حضور سزار برزیلی روی نیمکت ماریتیمو، علیرضا حضوری پررنگ در تمرینات داشت. این مربی تصمیم گرفت در ادامه دروازه‌بانی 32 ساله و هموطن خود را به این باشگاه ببرد و در هفته اول لیگ، او را در ترکیب ثابت بگذارد. این اتفاق در شرایطی افتاد که تنها یک هفته از حضور این دروازه‌بان در تمرینات ماریتیمو می‌گذشت. به این ترتیب حقیقی به خاطر وضعیتش در تیم ملی و تاکید مربی برزیلی به استفاده از هموطن خودش، تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند. وقتی حقیقی در جلسه ای خصوصی به سزار گفت به خاطر تیم ملی باید فیکس بازی کند، این مربی به او گفت: دلیل نمی‌شود بازیکنی در تیم ملی کشورش فیکس باشد و بخواهد در اینجا هم فیکس بازی کند. کادر فنی است که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی در ترکیب قرار بگیرد.

رفتار سزار حتی با تعجب مسئولان باشگاه همراه شد، چراکه معتقد بودند حضور حقیقی جوان در ترکیب، بهتر از بازیکنی است که در سال های آخر بازیگری‌اش به سر می برد. حقیقی معتقد بود اتفاقی که در ماریتیمو افتاده برخلاف قول و قراری است که آنها ابتدای قرارداد با هم گذاشته بودند. از سویی، این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال قرارداد حقیقی عمل نکرده و در حال حاضر به این بازیکن بدهکار است. حقیقی که روز گذشته در گفت‌وگوی کوتاه با روزنامه جام‌جم، ترجیح داد توضیح زیادی در این باره ندهد تنها گفت: چاره‌ای جز این کار نداشتم، چراکه برای من فیکس بودن بسیار مهم بود. متاسفانه به قول‌هایی که دادند، عمل نکردند و به همین دلیل تصمیم فسخ قرارداد گرفتم. همان طور که قبلا هم گفته بودم به خاطر شرایطم در تیم ملی باید بازی کنم. امیدوارم بزودی به تیمی بروم که این شرایط را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها