یازدهمین روز المپیک و شب تلخ ایران

یک برنز برای رضایی

یازدهمین روز بازی‌ها با ناکامی و تلخی برای کاروان ورزش ایران به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۵

بهداد سلیمی آخرین نماینده وزنه‌برداری ایران در دسته فوق سنگین به مصاف حریفان خود رفت. سلیمی که در حرکت یک ضرب با 216 کیلوگرم و شکستن رکورد جهان و المپیک به مقام نخست رسید، در حرکت دو ضرب موفق نشد نظر هیات داوران را جلب کند و هر سه حرکت او رد شد تا در عین ناباوری قهرمان المپیک لندن از رقابت‌ها حذف شود. سلیمی و تمام ایرانی‌ها بشدت به رای داوران و بازگرداندن سه چراغ سفید سلیمی اعتراض داشتند.

در کشتی فرنگی ایران در یازدهمین روز بازی‌ها دو نماینده داشت که امید زیادی به آنها بود تا بتوانند به مدال طلا برسند، اما این اتفاق رخ نداد.

امید نوروزی بعد از استراحت، در دور دوم برابر حریف ونزوئلایی به برتری رسید، اما به بولکوادزه گرجستانی باخت و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، او هم از رسیدن به مرحله شانس مجدد بازماند.

در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در دور نخست برابر رقیبی از ونزوئلا 8 ـ 0 پیروز شد، اما در کشتی دوم 4 ـ 0 به کابررا از کوبا باخت.

او با دو پیروزی برابر حریفانی از چین و سوئد(4 ـ‌ 4) در شانس مجدد موفق شد دومین و آخرین مدال کشتی فرنگی ایران را در المپیک کسب کند.

رضایی: کار فرنگی‌کاران سخت بود

قاسم رضایی، دومین برنز کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو را به دست آورد، اما گفت: کار بسیار سنگینی بود و داوری‌ها علیه کشتی‌گیران ایران بود. تمامی کشورها جمع شده بودند تا مانع موفقیت ما شوند.با وجود موفقیت‌های لندن، ظاهرا همه در المپیک ریو می‌خواستند ما موفق نباشیم، اما خوشحالم که توانستیم دو مدال برنز بگیریم. برخی کشورها نمی‌خواهند ما مدال بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها