فیلم های تلویزیونی و سینمایی کویر ، انفجار 3 ، شبح نویسنده ، فرزندان و دکتر وونگ در سفر ،پنجشنبه 28 و جمعه 29 مرداد ماه روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۱
فیلم های پایان هفته  شبکه 3 سیما

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم تلویزیونی کویر به کارگردانی علی خزاعی فر ، پنجشنبه 28 مرداد ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .


این تله فیلم با ژانر مذهبی محصول 1390 ایران است که بازیگرانی چون آرش مجیدی ، آیدا کیخوایی ،نرگس محمدی ، علی رضا لعلی و سعید زارع در آن بازی کرده اند .
در خلاصه داستان فیلم آمده است : تمام وقایع این فیلم در جاده اتفاق می افتد و درباره چهار گروه آدم است که در جاده تهران مشهد حرکت می کنند و سرنوشت آنها به نوعی با همدیگر گره می خورد. این چهار گروه عبارتند از: سه دزد که پس از سرقت ازیک جواهرفروشی از تهران به مشهد می روند تا مدتی از چشم پلیس دور باشند. سه نفر از اهالی یکی از شهرهای خراسان که با پای پیاده به حرم امام رضا (ع) می روند، پدر و دختری که با ماشین شخصی به زیارت امام رضا (ع) می روند و بالاخره زنی روستایی که شوهر معتادش را ترک کرده و سوار بر وانتی روستایی به شهرستان می رود.
*فیلم سینمایی انفجار 3 Dhoom 3 محصول 2013 هند ، پنجشنبه 28 مرداد ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
کارگردان این فیلم سینمایی ویجی کریشنا آچریا است.


در خلاصه داستان با بازی امیرخان و کاترینا کایف آمده است : ساحر وثمر دو برادر خردسال هستند که پدر آن ها یک مرکز نمایش و سیرک دارد. پدر آنها به علت مشکلات مالی از بانکی خصوصی وام می گیرد. بانک دار که سر رسید وام او به پایان رسیده دستور توقیف اموال پدر آنها را می دهد و مرکز نمایش را مصادره می کند. پدر ساحر وثمر خودکشی می کند. ساحر پیشه پدر را دنبال کرده وبعد از بدست آوردن پول کافی مرکز نمایش را خریده و دوباره دایر می کند . او برای انتقام از این بانکدار از شعب مختلف این بانک سرقت می کند و ....


* فیلم سینمایی شبح نویسنده Ghost Writer به کارگردانی رمان پلانسکی ، جمعه 29 مرداد ساعت 00:50 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
در این فیلم که محصول مشترک کشور المان و انگلیس در سال 2010 است بازیگرانی چون ایوان مک گور،پیرس بروسنان و اولیویا جان برنتال نقش آفرینی کرده اند .


در خلاصه داستان آمده است : لانگ نخست وزیر سابق انگلیس، که در ورود این کشور به جنگ نقش کلیدی داشته است، تصمیم می گیرد به دلیل برخی ضرورت های سیاسی کتاب خاطرات خود را منتشر کند. متن کتاب خاطرات بسیار ضعیف از کار در می آید، بنابراین از نویسنده ای بنام مک کارا خواسته می شود به عنوان نویسنده شبح، بازنویسی کتاب را انجام دهد. محل استقرار تیم نگارش، جزیره حفاظت شده و کوچکی درامریکاست و..


*فیلم تلویزیونی فرزندان به کارگردانی یاسر طالبی ،جمعه 29 مردادساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .


نویسندگان این فیلم تلویریونی که در سال 1394 تهیه شده ، یاسر طالبی و حمید رسول پور هستند و تهیه کنندگی آن را میترا روحی منش بر عهده دارد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی با بازی حسن رستمانی ،ویکتوریا لوشنیکووا و حسین میرزا قلی آمده است :زندگی بی دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است ، دگرگون می شود . یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش به یونان سفر می کند و با کمک دختری به نام لئو جستجوی خود را آغاز می کند ، اما او را نمی یابد و ...


*فیلم سینمایی دکتر وونگ در سفرOnce Upon a Time in China and America محصول هنگ گنگ در سال 1997 است که جمعه 29 مرداد ساعت 10:55 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.
کارگردان این فیلم سینمایی ساموهانگ کامبو است که جت لی ، روساموند کوان،هان یان یان و جف وولو در آن بازی می کنند .


در خلاصه فیلم آمده است : در جریان احداث خط آهن آمریکا ، تعداد زیادی چینی به عنوان کارگر در آن کار می کنند که به شدت زیر فشار ناشی از تبعیض قرار دارند چه از سوی کارفرمایان وچه مردم محلی ، دکتر وانگ که رزمی کار است به آمریکا می آید و ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها