در نخستین نشست خبری جشنواره فیلم «سلامت» مطرح شد

وظیفه هر دولت تامین امنیت و سلامت است

نشست خبری نخستین جشنواره فیلم «سلامت» با حضور ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم سلامت، سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس جشنواره فیلم «سلامت» صبح دیروز در محل ایوان شمس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۰

در این نشست محمد هادی ایازی گفت: نخستین جشنواره فیلم «سلامت» به این بهانه برگزار شد تا رابطه میان هنرمندان و رسیدگی به مساله «سلامت» که دغدغه آحاد مردم است، به وجود آید. این را باید بدانیم که اگر بخواهیم «سلامت» و سبک زندگی در جامعه را بدرستی مطرح کنیم باید از طریق هنر، هنرمندان و اصحاب فرهنگ این اتفاق رخ دهد.

ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر نخستین جشنواره فیلم «سلامت» گفت: اولین دوره این جشنواره با هدف جلب نظر فیلمسازان به موضوع «سلامت» آغاز به کار کرده است، مهم‌ترین وظیفه هر دولت ایجاد امنیت و «سلامت» است. متاسفانه تلقی مردم ما از «سلامت» تنها بیماری و درمان است که بی‌شک هزینه زیادی نیز صرف درمان می‌شود. این در حالی است که سینما و تلویزیون به عنوان رسانه‌های پرمخاطب و پرنفوذ می‌توانند در حوزه «سلامت» و جلوگیری از ابتلا به بیماری فرهنگ‌سازی کنند.

نخستین جشنواره فیلم سلامت با شعار «جوان نمی‌توان ماند، اما سالم چرا ...» از اول تا پنجم شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها