بامداد امروز در بزرگراه شهید بابایی رخ داد

برخورد مرگبار خودرو با پایه های پل روگذر +عکس

برخورد شدید خودروی سواری با پایه های پل روگذر سه نفر را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۳
برخورد مرگبار خودرو با پایه های پل روگذر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، آتش نشانان ایستگاه 61 و 75 به همراه گروه امداد و نجات 10 با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت 2:30 بامداد امروز به بزرگراه شهید بابایی (مسیر غرب به شرق)، زیر پل شهید صیاد شیرازی اعزام شدند.

افسر آماده منطقه سه عملیات در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری با چهار نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی کنترل وسیله نقلیه از دست راننده خارج شده و خودرو سواری به شدت با پایه های پل روگذر برخورد کرده و واژگون شده بود.

مجید حاتمیان با اشاره به اینکه همه سرنشینان در اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار شده بودند، افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه و قطع جریان برق خودرو سواری، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات مشغول برش قطعات بدنه خودرو سواری شدند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان پس از برش بدنه خودرو به سرعت و با احتیاط کامل سرنشینان را از بین آهن پاره های بدنه خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

حاتمیان تصریح کرد: پس از انجام معاینات اولیه از سوی عوامل اورژانس متأسفانه مشخص شد سه نفر از سرنشینان (دو مرد حدوداً 30 ساله و یک خانم 23 ساله) در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده اند و سرنشین دیگر این خودرو (خانمی 22 ساله) به طور معجزه آسایی جان سالم به در برده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه و تحویل محل حادثه به عوامل پلیس راهور برای بررسی علت بروز این حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
آرمین
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
اینم از ماشین چینی تازه این قیمتش حداقل 70 تومنه تورو خدا اجازه تولید و واردات خوروهای كمتر از 5 ستاره گرفته شود در ضمن ایمنی خودرو های چینی از خودرو های ژاپنی،كره ای،امریكایی و اروپایی با تعداد ستاره ایمنی مشابه كمتر است خورودهای چینی بدنه ضعیف ، نرم و غیر استانداردی از لحاظ ایمنی داره
زینب
-
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اصلا این چینی ها هرچی تولیدمی كنند به عشق ایرانیهاست آخه اجناس بی كیفییت وبنجلشونو ازخودروگرفته تالباس وكفش وكیف ولوازم منزل وگوشی موبایل و.......كسی جزا یرانیهانمیخره. رهبرعزیزترازجانم كه ازمردم خواستید ازتولیدات داخلی حمایت كنند میشه دستوری بدید به مسئولین كه ازورود جنس های آشغال چینی به ایران جلوگیری كنند خیلی ازجوونا ومرداو زنهای ماروچینی ها ازكاربیكاركردن اونم بی كیفیترین اجناسشون
از رانندگان عبوری
-
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
سرعت زیادی داشتند , خیلی سرعت بالایی داشتند
رضا
-
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
این ماشینه چیه؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها