فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان 23 مرداد در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد میزبان هواداران خود بود.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۹
تعقیب و گریز در کنسرت فرزاد فرزین!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان طبق روال همیشگی هواداران روی صندلی‌های خود نشسته بودند و اسم فرزین را صدا می‌زدند.

اولین چیزی که نگاه تماشاگران را جذب می کرد، سفینه روی استیج بود. کیوان ملک مطیعی کارگردان و طراح صحنه این کنسرت بار دیگر هنرنمایی کرده و با ابتکار جدید، این بار سفینه ای را روی استیج آورده بود. سفینه ای که قرار بود مخاطبان را به سال 1410 ببرد.

با تاریک شدن سالن صدای تشویق‌ها به اوج خودش رسید تا فیلمی از مانیتور‌های سالن پخش شد. مانند بسیاری از کنسرت‌های فرزین، این بار هم دو نفر به دنبالش بودند و در نهایت بعد از تعقیب و گریزی طولانی، فرزین به یک گوی سحرآمیز رسید و آن گوی فرزین را به سفینه داخل سالن انتقال داد و این خواننده را از سال 95 با سال 1410 برد. در ادامه فرزین با گریمی متفاوت از سفینه خارج شد و به استیج پا گذاشت. هنگام پخش ویدئو، دو آدم فضایی روی استیج هنرنمایی می‌کردند تا نمایش واقعی‌تر به نظر بیاید. لازم به ذکر است که ارشا اقدسی و تیم او، بازیگری اینتروی برنامه را برعهده داشتند. کم کم نوازنده‌هایی که هر کدام 15 سال پیر شده‌اند، با موهای سفید یک به یک روی استیج حاضر شدند.

فرزین همزمان با خروج از سفینه قطعه «احساس من» را برای شروع این کنسرت انتخاب کرده بود. او بعد از اتمام این قطعه به هواداران خود گفت: سلام خیلی دلم واسه تهرانی‌ها تنگ شده بود، امیدوارم امشب به یکی از بهترین شب‌های شما تبدیل شود.

سپس قطعه «عاشقت شدم» را از آلبوم شش اجرا کرد.

در ادامه فرزین گفت: اکثر شما از آلبوم «شخصی» خاطره دارید و من قطعه «برگرد» را تقدیم شما می‌کنم. همچنین با خواندن قطعه «آره آره» هیجان خاصی سالن را فرا گرفت.

پس از آن «آدمای بعد تو» و «باور کن» اجرا شد تا نوبت به قطعه «کوچه‌ها» رسید. در ادامه فرزین قطعه «تو چه باشی» و «بچه» را با همخوانی هواداران اجرا کرد.

پس از یک استراحت و وقفه‌ای کوتاه در برنامه، کلیپی برای مخاطبان از مراحل گریم گروه پخش شد.

بعد از آنتراک، نوازنده‌ها با لباس‌های جدید روی استیج حاضر شدند. فرزین نیز با تغییر گریم و لباس جدید باز از سفینه بیرون آمد و در حالی که به سال 95 بازگشت، قطعه «شانس» و «شورشی» را با هیجان خاصی برای مخاطبانش اجرا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها