رمانتیک ترین صحنه رقابت های المپیک 2016 در جریان رقابت های شیرجه رقم خورد.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۳
رمانتیک ترین صحنه المپیک 2016 ریو (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، شیرجه رو تیم بانوان چین که به مقام نایب قهرمانی رقابت های شیرجه المپیک دست یافت بر روی سکو با یک پیشنهاد جالب مواجه شد. یکی از اعضای تیم ملی شنا و شیرجه چین با زانو زدن مقابل این نایب قهرمان شیرجه از وی خواستگاری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
حمید
-
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
به جان خودم هفته دیگه مهریه رو گذاشته اجرا....؟
علیرضا
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
اونا مهریه ندارن دانشمند!!!
نوید
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
از دید دلواپس ها همه دنیا مهریه دارن
وحید
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
بابا آی كیو داره مزاح میكنه مزاح ، مزاح میدونی یعنی چی ؟
ب
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
خیلی جالب بود ، خوشم اومد . اگه ایرانی بود اول مادرشو می فرستاد تا دختر و ببینه بعد خواهرش رو با مادرش می فرستاد ، جلسه سوم خودش با یه كت و شلوار معذب و یه سبد گل كه توش هیچ محبتی نیست وارد خونه دختر خانم می شد و بعدش هم تو خواستگاری همش حواسش بود سرش كلاه نذارن ، اینا خیلی مردن جلوی میلیونها آدم كه تماشاچی برنامه هستن زانو می زنن و از دختر می خوان باهاشون ازدواج كنه . اصلاً درخواست ازدواج باید واقعاً حالت درخواست داشته باشه نه مثل ما ها معامله .
الف
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
آقای ب، لطفا زندگی شخصی خودتونو ( كه1- ازدواج رو مساوی معامله می دونی2- همش مواظبی سرت كلاه نره 3- خیلی معذبی 4- دسته گلهایی كه هیچ محبتی توش نیست و ...) به كل جامعه ما تعمیم نده .
با این طرز تفكر شما ، دختر چینی باید به این فكر كنه كه احتمالا این آقا عاشق مدال من شده ؟ داره فیلم بازی می كنه جلوی میلیونها نفر و ...
یعنی این طرز فكر شما در هر جای دنیا با هر رسم و رسومی كه باشه كشنده و مسمومه .
خمید
-
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
درسته من موافقم .اینها بهتر از ما هستد
جواد
-
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
انشاالله خوشبخت وسعادتمند بشن.به بقیش كاری ندارم.
نظر
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
موافقم اونا بهتر از ما هستند . به نظر هم مرد و هم زن بدون داشتن اعتقادات مذهبی خیلی رفتار انسانی نسبت به هم دارن . اما ایرانی ها حتی از اعتقادات مذهبی هم میخوان به نفع خودشون استفاده كنن. ورزشكاران اینا اینقدر مردند كه زانو میزنند جلوی پای دختر مورد علاقه شون و ازش خواستگاری می كنند بعد یه ورزشكار ایرانی المپیكی چی بر سر یه دختر بیچاره میاره بعد هم دوباره میاد المپیك . ما مسلمونیم و اینا نمی دونم یاغیر مسلمون .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها