دولت کره شمالی به 31 ورزشکار شرکت کننده خود در المپیک ریو اجازه نمی‌دهد که نسخه مخصوص المپیک گوشی گلکسی اس 7 اج را که به صورت رایگان به تمامی شرکت کنندگان در المپیک هدیه داده می‌شود، دریافت کنند.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۲
ورزشکاران کره شمالی از دریافت نسخه المپیکی گلکسی S7 اج محروم شدند!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات ، مسابقات المپیک ریو با هیجان بسیار بالا در حال برگزاری است و همان طور که پیشتر خواندیم کمپانی سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد برای جشن گرفتن بازی‌های المپیک تابستانی ریو، به ورزشکاران شرکت کننده در المپیک 2016 ریو، یک نسخه محدود از گوشی گلکسی اس 7 اج را به صورت رایگان هدیه دهد.

به این ترتیب سامسونگ امیدوار بود که هیچ یک از ورزشکاران المپیکی ریو را دست خالی ترک نخواهند کرد و تعداد 12500 نسخه المپیکی از اس 7 اج خود را برای هدیه دادن آماده کرده بود. اما کره شمالی از قبول این هدیه سر باز زده است.

به گفته سامسونگ و کمیته المپیک ریو، یکی از مقامات ارشد کره شمالی به دفتر سامسونگ رفته و تمامی 31 گوشی هوشمندی که قرار بود به ورزشکاران این کشور هدیه داده شود را دریافت کرده اما آنها را به ورزشکاران نداده است.

کره شمالی قوانین بسیاری سرسختانه‌ای برای ورزشکاران خود دارد. ورزشکاران اجازه ندارند که از مناطق مورد علاقه خود بازدید کنند و از تعامل با دیگران نیز منع شده‌اند. هنوز به صورت رسمی هیچ دلیلی برای جلوگیری از دریافت این گوشی‌ها توسط ورزشکاران اعلام نشده است اما با توجه به اینکه کره جنوبی دشمن کره شمالی است و سامسونگ متعلق به کره جنوبی است، می‌توان حدس زد که این اختلاف و درگیری دلیل اصلی ممانعت کره شمالی از قبول این هدیه‌ها بوده است.

نسخه اختصاصی گلکسی اس 7 اج برای المپیک دارای بدنه‌ای مشکی رنگ است و دکمه‌ها و سایر تزیینات گوشی به رنگ حلقه‌های المپیک طراحی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها