3 قاتل پای میز محاکمه

حذف رقیب عشقی در پاتوق معتادان

پرونده سه مرد که در جنایت‌های جداگانه در تهران مرتکب قتل شده بودند، با صدور قرار جلب به دادرسی روی میز قضات دادگاه کیفری قرار گرفت تا بزودی محاکمه شوند.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۴
حذف رقیب عشقی در پاتوق معتادان

به گزارش جام‌جم، نخستین پرونده مربوط به متهم به قتلی به نام سیروس است که عصر 12 تیر سال گذشته، رقیب عشقی‌اش را در پاتوق معتادان در خیابان شوش شرقی با ضربه چاقو از پای درآورد.

با گزارش این جنایت به بازپرس مرادی، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، با دستور وی تحقیقات پلیس جنایی آغاز شد. ماموران با تحقیق از صاحبخانه که زنی جوان بود، متوجه شدند او قصد ازدواج با داوود ـ مقتول ـ را داشته که سیروس متوجه ماجرا شده و برای حذف رقیب عشقی، مرد جوان را کشته بود.

با اطلاعاتی که این زن به پلیس داد، عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد و به قتل رقیب عشقی اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

چند روز پیش متهم برای آخرین دفاع از زندان به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس گفت: من و داوود به یک زن علاقه‌مند بودیم. او به من پاسخ منفی داده و می‌گفت می‌خواهد با داوود ازدواج کند. نمی‌توانستم بدون او زندگی کنم و نمی‌توانستم باور کنم که او بزودی با داوود ازدواج می‌کند. بنابراین روز حادثه با مشاهده رقیب عشقی‌ام دوباره با او مشاجره کردم و خواستم برای همیشه زن جوان را فراموش کند که او حاضر به این کار نشد. با بالا گرفتن درگیری‌مان او را با چاقو زدم.

در این مرحله بازپرس پرونده پس از ثبت آخرین دفاع از متهم، او را با تجدید قرار قانونی روانه زندان کرد. پرونده متهم به قتل با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

آتش زدن دوست

در دومین پرونده جوانی به نام پیمان دوست خود را 19 بهمن سال گذشته به آتش کشید و منجر به مرگ وی شد. عامل جنایت که با دستور بازپرس ایلخانی، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران تحت تعقیب پلیس تهران بود، سرانجام درحالی که به اتهام موادمخدر در زندان ورامین به سر می‌برد، شناسایی شد. متهم برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و اعتراف کرد به دلیل اختلاف‌هایی که با دوستش داشته، او را آتش زده است. متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. پرونده وی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به قتل بزودی پای میز محاکمه خواهد نشست.

قتل همسر در خانه

مرد همسرکش، سومین قاتلی است که پرونده‌اش به دادگاه کیفری ارسال شد و بزودی محاکمه می‌شود. این مرد جوان ششمین روز فروردین امسال در جریان درگیری با همسرش، او را در خانه‌شان در خیابان نبرد شمالی، به قتل رساند.

ماموران زمانی که از طریق همسایه در جریان این جنایت قرار گرفتند با دستور بازپرس ایلخانی وارد محل جنایت شده و مرد همسرکش را در خانه‌اش درحالی که دست به خودکشی زده بود، بازداشت کردند.

چند روز پیش که او با دستور بازپرس ایلخانی برای آخرین دفاع به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی منتقل شد، اظهار کرد: احساس می‌کنم یک سوءظن منجر به این جنایت شد. مدتی بود که من و همسرم با هم اختلاف‌هایی داشتیم و مدام گوشی و تماس‌های تلفنی او را چک می‌کردم. همسرم از این رفتار و بدگمانی‌های مداوم و بی‌دلیل من خسته شده بود و همین موضوع منجر به درگیری‌ میان ما شده بود.

وی افزود: آن روز همسرم خوابیده بود و من هم خودم را به خواب زدم. دیدم گوشی‌اش را کناری گذاشت و دقایقی بعد دوباره به سمت آن رفت. همان موقع بیدار شدم و به سمتش رفتم و گوشی را از دستش گرفتم. آن را چک کردم که پیامک‌های تبریک عید بود. او به رفتارم اعتراض کرد. مشاجره‌مان بالا گرفت و با برداشتن چاقویی به همسرم حمله کرده و او را کشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها