تبهکاران مناطق غرب تهران بازداشت شدند

پایان زورگیری با پراید سفید +عکس

پنج متهم سابقه‌دار که پس از آزادی از زندان باندی را تشکیل داده و به سرقت، زورگیری و کیف قاپی دست می‌زدند، دوباره راهی زندان شدند.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۶
تشکیل باند زورگیری با آزادی از زندان

به گزارش جام‌جم ، چندی پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد به اتهام سرقت و کیف قاپی شکایت کرد.

شاکی به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: شب حادثه هنگام بازگشت به خانه ام در یکی از محله‌های مرکزی پایتخت، دو سرنشین موتورسیکلتی، راهم را سد کرده و در حالی که چاقو و قمه به دست داشتند، مرا به مرگ تهدید کرده و بشدت کتکم زدند. آنها سپس پول و گوشی تلفن همراهم را سرقت و با موتورشان فرار کردند.

همزمان با شکایت این مرد ودستور قضایی بازپرس پرونده، تحقیقات در دستور کار ماموران اداره 18 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. جست‌وجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردندکه در دام افرادی سارق و کیف‌ قاپ گرفتار و اموالشان سرقت شده است.

ماموران که احتمال می‌دادند متهمان فراری، سابقه دار باشند، با بررسی بانک مجرمان پلیس آگاهی، متوجه شدند تصاویر این پنج متهم فراری با افرادی سابقه‌دار که در بانک مجرمان پلیس آگاهی ثبت شده، مطابقت دارد. با مشخص شدن هویت این افراد زمانی که تصاویرشان را به شاکیان نشان دادند، آنها این افراد را به عنوان سارقان اموالشان معرفی کردند.

در این مرحله ماموران مخفیگاه‌های احتمالی اعضای این باند را زیر نظر گرفتند تا این که یازدهم مرداد امسال در عملیات‌ جداگانه موفق به دستگیری پنج متهم فراری شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، اعتراف کردند که همگی سابقه‌دار بوده و در زمینه سرقت، زورگیری و کیف‌قاپی فعالیت داشته و پس از آزادی از زندان، دوباره سراغ یکدیگر رفته و با تشکیل باندی، جرایمشان را از سر گرفته‌اند.

متهمان روز گذشته به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شدند و در تحقیقات قضایی به بازپرس پرونده گفتند که در محله‌های مختلف تهران، روزی سه تا چهار سرقت را با زور و تهدید چاقو و قمه انجام داده‌اند. یکی از اعضای باند نیز مسئول فروش گوشی‌های گران‌قیمت سرقتی از مبلغ 80 تا 150 هزار تومان بوده و پول‌های دزدی را هم همان موقع میان یکدیگر تقسیم می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امید
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
این چه جور زندان رفتنی هست كه همه رو یاغی تر، كار بلدتر و استادتر می كنه ....
مگه مجازات اینكار اعدام نیست ..
حمل سلاح سرد و سابقه زور گیری و ...
چرا عمل نمیشه و دوباره تكرار میشه .....

نیازمندی ها