بخشدار الموت غربی واقع در استان قزوین از افزایش سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه های عمرانی در بخش رودبار و آغاز احداث جاده قزوین- الموت - کلاچای داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۸
قزوین به کلاچای وصل می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، بخشدار الموت غربی گفت: در سه سال اخیر از منابع استانی ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در این بخش هزینه شده است.

اکبر رحمتی افزود: با اختصاص این میزان اعتبار زمینه اجرای یکهزارو ۸۵۰ متر انتقال آب شهری، هفت هزارو ۵۰۰ مترآب روستایی، ۵۰۰ هکتار جنگلکاری و کپه کاری، دو هزارو ۲۴۰ متر احداث کانال بتنی، ۱۵ هزار متر لوله گذاری، ۳۳ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راهها و ۴۲۰ کیلومتر خط کشی جاده ها اجرایی شده است.

رحمتی ، نصب سه کیلومترگاردریل و برداشتن ۷۰ ترانشه در مسیر دید رانندگان را از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش ایمنی راهها اعلام و اضافه کرد : تجهیز ۲۰ مدرسه به سامانه هوشمند، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت و شش هزار متر جدول گذاری شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه خدمات به مردم بوده است.

بخشدار الموت غربی با اشاره به اجرای دو پروژه کلان مهم دربخش رودبار الموت غربی گفت : آغاز جاده قزوین – الموت کلاچای و گازرسانی به مناطق شهری و ۱۷ روستای منطقه از دیگر اقدامات پیش بینی شده به منظور توسعه و آبادانی منطقه الموت است.

رحمتی آغاز عملیات اجرایی جاده ویار – سپارده و طرح ساماندهی مجموعه «چشمه سار خارود» با نصب مخازن زباله و انعقاد قرارداد ایجاد زیرساخت های خدماتی در این منطقه از دیگر اقدامات دولت برای رونق گردشگری در این بخش اعلام کرد.

بخشدار الموت غربی با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط اداری شاخص مهم توسعه و آبادانی محسوب می شود، تاکید کرد: با مسئولان اداراتی که در زمینه خدمات رسانی به مردم، تکریم ارباب رجوع و رعایت نظم و انضباط اداری جدی نباشند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها