امین حیایی بازیگر گفت: با جلوه های ویژه و طراحی های سینما، رویاها در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۸
امین حیایی: عاشق دروغ‌های سینما هستم

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، امین حیایی در خصوص ساخت فیلم‌های سه‌ بعدی در سینمای ایران گفت: با ساخت فیلم‌های سه‌بعدی عینک‌های مخصوص فروش بسیاری می‌کنند و این اتفاق خوبی است، چون به تدریج به جای بازیگران طراحی انیمیشن انجام می‌شود و بدلمان را می‌سازند و نیاز به حضور خودمان نیست(با خنده).

وی افزود: جدا از هر بحثی، قشنگی سینما به دروغ‌های این چنینی است. به شخصه عاشق اسپیشیال افکت، ویژوال و طراحی‌های سینما هستم چون احساس می‌کنید رویاها در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند.

حیایی اظهار داشت: وقتی به صنعت سینمای هالیوود نگاه می‌کنید، واقعا پیشرفته است و کارهایی که آنها در رابطه با ساخت فیلم انجام می‌دهند، فرق بسیاری با اکثر کشورهای دنیا دارد. به نحوی که حتی یک پلان از آن را اینجا نمی‌توان ساخت، اما در عین حال ما با آثار سینماگرانی چون زنده یاد کیارستمی، فرهادی و غیره در اسکار و دیگر جشن ها و جشنواره های جهانی موفق می‌شویم.

بازیگر «ناردون» اضافه کرد: درست است که سینمای ما از لحاظ فراهم کردن امکانات ضعیف عمل کرده، اما جوان‌هایی داریم که کارهای ویژوال خوبی ساختند و مایه افتخار است که نمونه آن را در فیلم ده نمکی می‌توان مشاهده کرد.

حیایی ادامه داد: اگر درفراهم آوردن امکانات تدابیر بهتری اندیشیده شود و در ساخت آثار از افسانه ها بیشتر استفاده کنیم، بسیار موفق خواهیم بود و قدم بزرگی برداشته‌ایم چون از لحاظ نیروی انسانی و پتانسیل چیزی از سینمای دنیا کم نداریم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: باید در سینما موج نو و تفریح جدیدی را وارد کنیم تا مردم لذت کافی ببرند و شاهد موفقیت هرچه بیشتر این صنعت مهم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها