کارشناسان کمیسیون پزشکی قانونی بادستوربازپرس جنایی پایتخت، ماموریت یافتند معمای مرگ مرموز زن سالخورده را حل کنند.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۴

به گزارش جام‌جم،دی ماه سال 93 زن میانسالی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از مرگ مشکوک خواهرش خبرداد.

وی به بازپرس پرونده گفت: پس از فوت والدینم، به خانه پدری بازگشتم و همراه دختر و خواهر سالخورده‌ام در طبقه دوم آنجا زندگی می‌کردم. در طبقه اول هم برادرم و خانواده‌اش زندگی می‌کردند. از چند ماه پیش قرارشد خانه کلنگی پدری را تخریب و ساختمان چند طبقه‌ای بنا کنیم. در همین ارتباط برای انجام کارهای اداری، به برادرزاده‌ام حمید وکالت دادیم.

این در حالی بود که مدام میان ما برسر تعداد آپارتمان‌های ساختمان و میزان ارث درگیری وجود داشت. 40 روز پیش حمید به خانه‌ام آمد و با خواهرم برسر وجود تعدادی مبل درحیاط ساختمان، درگیر شدند. برادرزاده‌ام خانه را ترک کردوبعد از دقایقی دوباره بازگشت و این بار پس از جر و بحث، با مشت محکم به صورت خواهرم ضربه‌ای زد که براثر آن، خواهرم تعادلش را ازدست داد و پس از برخورد با دیوار، زمین افتاد. خواهرم را به بیمارستان منتقل کردیم اما او بعد از 40 روز فوت کرد.

همزمان با شکایت این زن، برادرزاده‌اش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی مدعی شد برسر ساختمان با عمه‌هایش دعوا می‌کرده و درگیری داشته اما ضربه‌ای به عمه‌اش نزده که منجر به مرگ او شود بلکه وی به علت تومور مغزی فوت کرده است.

با توجه به اظهارات این مرد، بازپرس جنایی دستور داد علت مرگ او توسط کارشناسان کمیسیون پزشکی قانونی مشخص شود .

چندی بعد کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند تومور مغزی نقشی در مرگ پیرزن نداشته است. این موضوع روند رسیدگی به پرونده را وارد مرحله جدیدی کرد. با گذشت 20 ماه از این ماجرا، روز سه‌شنبه متهم پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه هفتم بازپرسی نزد بازپرس محمدمهدی مرشدلو منتقل شد. وی در جریان تحقیقات، گفته‌های پیشین خود را تکرار وادعا کرد ضربه‌ای به عمه‌اش نزده که منجر به مرگ وی شود. بازپرس پرونده پس ازثبت گفته‌های متهم، باردیگر دستور تشکیل کمیسیون پزشکی و بررسی علت مرگ پیرزن را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها