نتایج ورزشکاران ایرانی در روز نخست رقابت های المپیک را مرور می کنیم.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۷
نگاهی به نتایج کلی ورزشکاران ایرانی در روز نخست

به گزارش جام جم آنلاین ، این نتایج به شرح زیر است:

* الهه احمدی و نجمه خدمتی در رشته تفنگ بادی 10 متر به مصاف حریفان رفتند. نجمه خدمتی در مرحله مقدماتی در رتبه یازدهم قرار گرفت و از گردونه مسابقات کنار رفت اما الهه احمدی سوم شد و به فینال راه یافت. در فینال احمدی به عنوان ششمی رسید تا ضمن تکرار رتبه المپیک 2012 لندن دستش از رسیدن به مدال باز بماند.

*مهسا جاور دیگر نماینده ایران در روز نخست بود. او در قایقرانی در بین 6 ورزشکار در جایگاه چهارم قرار گرفت و راهی جدول بازنده‎ها شد.

*قادر میزبانی، آروین گودرزی و میرصمد پورسیدی سه رکابزن ایران در مسابقات استقامت جاده بودند که هیچ کدام به خط پایان نرسیدند.

*در تنیس روی میز ندا شهسواری در دیداری نزدیک با نتیجه 4 بر 3 بازی را به نماینده بلاروس واگذار کرد و حذف شد. نیما عالیمان مقابل حریف 16 ساله آمریکایی خود به برتری رسید و نوشاد عالمیان در مصاف با بویان توکیچ اسلوونیایی 4 بر یک شکست و خورد و حذف شد.

در آخرین رقابت روز نخست برای ورزشکاران ایران نیما عالمیان با نتیجه 4 بر یک از حریف رومانیایی خود شکست خورد و حذف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
روز اول رو كه گل كاشتند!
سمیه
-
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
با این امكانات و توجهی كه بهشون میشه بیشتر ازین انتظاری نمیشه داشت ، به جای حقوق های نجومی برای مسئولین اگر برای ورزشكاران حرفه ای ماهی فقط 4 - 5 میلیون اختصاص میدادند كه واقعا در مقابل زحماتی كه میكشن چیزی نیست الان نتایج بهتری می گرفتیم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها