غیر حرفه ای بودن در برخی از ارکان های ورزشی ایران آنچنان لبریز می شود که این موضوع دامنه اش به رویدادهای بین المللی هم کشیده می شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۱
نمادهای بازیکن سالاری ایرانی در قلب المپیک

جام جم آنلاین - بامداد امروز از نخستین خبرهایی که به غیر از رژه کاروان ورزشی ایران در المپیک در رسانه ها منتشر شد به غیبت سه ستاره والیبال ایران یعنی سعید معروف، سیدمحمد موسوی و شهرام محمودی در رژه کاروان ورزشی ایران برمی گشت. این سه ستاره والیبال ایران در اعتراض به این موضوع که چرا امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال در مراسم رژه لباس یکسانی با سایر رژه روندگان نداشت از حضور در مراسم خودداری کردند. این سه بازیکن که ستاره های درخشان والیبال ایران هستند بدون هیچ توضیح دیگری که در راستای منطقی حل کردن مشکل باشد اقدام به ترک رژه کردند و به جای آن پست هایی در این رابطه بر روی اینستاگرام خود منتشر کردند که حاکی از اعتراض آنها به شرایط موجود بود.

اینکه چرا سرپرست تیم ملی والیبال لباس یکسانی با بقیه نداشت مورد اهمیت نیست، حتی این هم اشکالی ندارد که غیبت این سه ستاره ایرانی در مراسم رژه در رسانه های خارجی هم عنوان شد اما مشکل اینجاست که چرا باید موج بازیکن سالاری ورزش ایران به قلب المپیک هم برسد؟ سوال دیگر این است که اگر هر ورزشکار دیگری از ایران می خواست اقدام به ترک رژه کاروان ایران کند احتمالا با محرومیت و جریمه روبرو نمی شد؟ اصلا این سه بازیکن با مشورت چه کسی به خود اجازه ترک رژه را دادند؟

خودسری های این سه بازیکن والیبال ایران را باید در مسائل متعددی جستجو کرد، جایی که بها دادن بیش از اندازه به چنین بازیکنانی این اتفاق را رقم می زند. تقصیر آنهایی است که بیش از اندازه به آنها بها دادند و البته تقصیر خبرنگارانی است که در تمرینات تیم ملی والیبال دست از سر امثال موسوی و محمودی برنمی دارند. در مجموع تقصیر همه است به غیر از خودشان. اصلا هم نباید تصور شود که ترک رژه کاروان ورزشی ایران بی احترامی بزرگی به ورزش ایران است!

نکته مهم دیگر اینکه موج بازیکن سالاری بالاخره زمانی به افرادی به غیر از خود ستاره ها هم می رسد. امروز به خاطر خوشخبر رژه مهم کاروان ورزشی ایران را تحریم کردند و فردا خود خوشخبر و امثال او هم با این تصور که اهمیت جایگاهشان در ورزش ایران منجر به تحریم رژه می شوند خود مدعی خواهند شد و اتفاقات تازه ای را در راستای "بازیکن سالاری (البته اینبار سرپرست سالاری) باب خواهند کرد!

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
.....
-
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
.. واقعا با چه منطقی از بهترین بازیكنای تاریخ والیبال انتقاد میكنی؟ كاری كه كردن خیلی هم خوب بود و ربطی به بازیكن سالاری نداشت
ناصر
-
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
هر سه بازیكن باید محروم بشن وگرنه رفتارهای زشت اینچنینی تو ورزش مد میشه
خبرنگار ورزشی
-
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
باز هم میذاری تو كار همكارات؟ یعنی چی تقصیر خبرنگارانی است كه در تمرینات تیم ملی والیبال دست از سر امثال موسوی و محمودی برنمی دارند؟ چرا واضح حرف نمی زنی؟ چرا صریحا اسم نمیاری؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها