امام جمعه مشهدگفت: شرکت‌های مدلینگ ایتالیایی بازارهای ایران را آلوده می‌کنند و می‌خواهند با درست‌کردن فروشگاه‌های مدلینگ، بازارها، زنان و مردان ما را آلوده کنند.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۸
امام جمعه مشهد: شرکت‌های مدلینگ ایتالیایی بازارهای ایران را آلوده می‌کنند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ضمن عرض ایام دهه کرامت اظهار کرد: بندگی خدا باید از راه عقلی و خدایی باشد و بندگی به جز آن معنا ندارد و اصلا بندگی نیست.

وی افزود: هیچ چیز بدتر از ناامیدی نیست و بنده عابد با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و تلاش مستمر در مسیر رسیدن به موفقیت و ثبات در راه حق تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه بدترین عذاب برای بنده، نارضایتی خدا و برترین پاداش برای او، رضایت پروردگار است، خاطرنشان کرد: خداوند منان به بهشتیان می گوید واقعیت بهشت از همه آنچه که شما می بینید، لذت بخش تر است و آن لذت این است که خداوند از ما خوشش می آید و ما را دوست دارد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه ماه ذی القعده، ماه امام رضا(ع) است، تصریح کرد: اول ماه، ولادت حضرت معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا(ع)، یازدهم ماه ولادت امام رضا(ع) عالم آل محمد(ص)، بیست و سوم ماه روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) و به روایتی قوی روز شهادت ایشان، بیست و پنجم ماه روز دحوالارض و روز آخر ماه سالروز شهادت امام جواد(ع) میوه دل امام رضا(ع) است.

وی تاکید کرد: دهه کرامت به نام امام رضا(ع) است. دهه ای که از یکم تا یازدهم ماه ذی القعده است و در این دهه، جشن های بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور برگزار می شود و پرچم امام رضا(ع) در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب های علوی، رضوی و مهدوی برافراشته شده است و امیدواریم که در این مسیر سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مأمون عباسی لعنت‌الله می دانست شیعه ای که محبتش به علی(ع) و آل علی(ع) باشد برایش خطر دارد و امام رضا(ع) برای رد شیعه دست‌ساز مأمون عباسی لعنت‌الله اقداماتی را صورت دادند تا شیعه حقیقی در میان مردم برجسته‌تر شود و منظور از «ان من شروطها» همین مطلب است و شیعه مأمونی در حال حاضر هم وجود دارد و آن شیعه انگلیسی است که خط و مسیرش با شیعه امام رضایی فاصله دارد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه تفاوت زیادی میان دو شیعه امام رضایی و انگلیسی وجود دارد، گفت: شیعه امام رضایی با استکبار و ظلم مبارزه می کند، اما شیعه انگلیسی آدم‌کشی به راه می اندازد و می خواهد شیعیان از پیروی از ولی فقیه دوری کنند و در این رابطه شیعه ایی موفق کسی است که از ولی فقیه پیروی کند.

آیت الله علم الهدی گفت: هزار و ۱۷۰ سال است که امام زمان(عج) غایب هستند و در این مدت مدیریت شیعه را به مجتهد عالم سپرده اند و در حرف ولی فقیه تندی و احساسات نیست بلکه مدیریت و موفقیت مردم مدنظر است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با قاچاق کالا تصریح کرد: فرمان مقام معظم رهبری در بحث قاچاق کالا یک حرف تند نبود بلکه یک دستور بود که باید در جهت ترویج تولید داخلی با قاچاق کالا مبارزه کرد و اجازه ورود اجناس کالا در بازار ایران را نداد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برجام نتیجه مثبتی برای ایران نداشته است، خاطرنشان کرد: ۸۰ میلیون نفر بازار ایران هستند و شرکت های مدلینگ ایتالیایی می خواهند با درست کردن فروشگاه های مدلینگ در ایران، بازارها، زنان و مردان ما را آلوده کنند. آیا این عزت برجام است که مدام مسئولان دم از آن می زنند؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پایان گفت: عزت خدایی و پیغمبری در استکبارستیزی، مبارزه با ظلم و فساد و دفاع از راه حق است و جانباز شهید حاج رجب محمدزاده یکی از باعزت‌ترین افراد است. کسی که ۲۹ سال درد و رنج کشید و دیده نشد و این جانباز شهید در مقامی بزرگ قرار دارد که با اولیاء الهی مشهور می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها