مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران:

شنونده اخبار المپیک در رادیو ایران باشید

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران گفت: در روزهای برگزاری بازی های المپیک، سه برنامه «ورزش ایران»، «روی خط ورزش»، و « وقت اضافه» را از رادیو ایران بشنوید.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۶
شنونده اخبار المپیک در رادیو ایران باشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، حمیدرضا افتخاری گفت: شبکه رادیویی ایران برای بازی های المپیک برنامه ریزی گسترده ای دارد. این شبکه رادیویی برای این امر مهم، علاوه بر سه برنامه «ورزش ایران»، «روی خط ورزش»، و« وقت اضافه»، در فاصله زمانی که بازی های المپیک پخش می شود؛ با حضور کارشناسان و صاحبنظران رویدادهای المپیک را به صورت لحظه به لحظه گزارش می کند.

وی در ادامه به ویژه برنامه المپیک پرداخت و در این باره گفت: یکی از ویژه برنامه های رادیو ایران «روی خط المپیک» نام دارد؛ این برنامه هر شب ساعت 22:20 به ارائه اخبار ویژه المپیک می پردازد.

افتخاری افزود: در برنامه راه شب نیز بطور کامل به نتایج بازی های المپیک پرداخته می شود و از دیگر برنامه های این شبکه رادیویی سلام ایران است؛ این برنامه هم به صورت ویژه به بازی های المپیک می پردازد. از آنجا که بیشتر بازی ها در نیمه شب است، سلام ایران در ابتدای صبح به اخبار المپیک اشاره می کند. همچنین روی خط ورزش به این امر به صورت تخصصی می پردازد.

مدیر گروه تفریحات رادیو ایران در ادامه یادآورشد: 6 نفر از خبرنگاران مستقر در ریو اخبار لحظه به لحظه المپیک را ارسال می کنند. مدیر روابط عمومی کمیته المپیک و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان هم که در ریو حضور دارند هر روز یک ایتم ویژه را برای رادیو ایران ارسال می کنند.

وی در پایان افزود: صفحه ویژه بازی های المپیک به روی سایت شبکه رادیویی ایران راه اندازی شده است. مخاطبان از طریق این صفحه امکان دسترسی به فایل های صوتی و نوشتاری برنامه و حواشی المپیک را پیدا می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها