نکونام: باید با ژاوی برای حضور در تهران حرف بزنم

چهره‌های محبوب را دعوت می‌کنم

جواد نکونام قرار بود به سوئد سفر کند تا تماشاگر بازی منچسترسیتی و آرسنال باشد. این بازی دوستانه 17 مرداد در شهر گوتنبرگ سوئد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۱۵

مسئولان برگزارکننده مسابقه، نکونام را دعوت کرده بودند تا این بازی را از نزدیک تماشا کند ولی او به دلیل آن که نتوانست روادید بگیرد، از این سفر بازماند.

آقای نکونام چرا سفر به سوئد لغو شد؟

متاسفانه گذرنامه‌ام برای گرفتن ویزای سفر به اسپانیا در اختیار سفارتخانه آنها بود به همین دلیل نتوانستم سر موقع کارهای سفر به سوئد را انجام دهم و از این سفر بازماندم.

ظاهرا قرار بود از شما تجلیل هم شود.

طبق صحبتی که مسئول برگزارکننده بازی با من کرده بود، قرار بود در پایان مسابقه از کاپیتان‌های دو تیم تجلیل شود و جایزه آنها را من بدهم. همان‌جا قرار بود از من هم تجلیل شود؛ ولی این سفر جور نشد. شنبه آخرین زمانی بود که می‌توانستم برای گرفتن ویزای نشنال برای سفر به این کشور اقدام کنم ولی متاسفانه سفارت این کشور به مدت پنج روز تعطیل است.

این روزها حجم اخبار درباره شما خیلی زیاد است. از بازی خداحافظی‌تان بگیرید تا حضور در تیم ملی ....

پیشنهاد بازی خداحافظی هفته گذشته از سوی مسئولان باشگاه هنرمندان به من ارائه شد که واقعا برایم خوشحال‌کننده بود. این نشان از لطف دوستان عزیز داشت. این بازی قطعی است ولی هنوز ترکیب تیم ستاره‌های لالیگا برای سفر به تهران صددرصد نشده است. منتظریم ترکیب آن تیم مشخص شود، سپس نفرات نهایی تیم خودمان را انتخاب می‌کنیم. البته من تعدادی از چهره‌ها را دعوت می‌کنم و کار اصلی به عهده باشگاه هنرمندان است.

حرف از این است که کی روش، برانکو، دایی، کریمی، مجیدی و... دعوت خواهند شد.

قطعا چهره‌های مهم و محبوب فوتبال ایران به مسابقه دعوت می‌شوند. همان‌طور که گفتم هنوز فهرست نهایی ما مشخص نیست ولی قطعا نام‌هایی که بردید جزو محبوب‌ترین چهره‌های فوتبال ایران هستند و حضورشان در این مسابقه می‌تواند به برگزاری با شکوه‌تر آن کمک کند.

گویا دوست دارید ژاوی و رائول هم در این مسابقه حاضر باشند.

قطعا همین‌طور است؛ ولی ژاوی هنوز بازی می‌کند. او عضو تیم السد است و ابتدا باید ببینیم برنامه تمریناتش به چه شکل خواهد بود. طبیعتا در شهریور ماه او کنار السد است. خودم با او حرف می‌زنم چون ارتباط خوبی با هم داریم.

درباره رائول هم هنوز چیزی قطعی نیست. حضور چنین بازیکنی هم می‌تواند مسابقه را مهیج و زیباتر کند. منتهی باید با او هم مذاکراتی داشته باشیم.

درباره تیم ملی چطور؟ به ایتالیا سفر می‌کنید؟

هنوز صددرصد نیست. منتظر بازگشت کی روش به ایران هستیم. صحبت‌های اولیه را با فدراسیون داشتیم ولی توافق نهایی موکول به زمانی شده که کارلوس به ایران بازگردد. ان‌شاءالله بزودی تکلیف این موضوع هم مشخص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها