روستوف به سیتی می‌خورد؟

سردار: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

پیش‌بینی سعید عزت‌اللهی، ستاره جوان روستوف، درست از آب در آمد. او بعد از گلزنی در بازی رفت پلی‌آف لیگ قهرمانان مقابل آندرلخت،در مصاحبه با جام‌جم گفت: «دوست دارم سردار آزمون در بازی برگشت گل بزند.» خواسته او درست از آب درآمد و آزمون در بازی برگشت مقابل آندرلخت، توانست دومین گلر روستوف را به ثمر برساند و نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله بعد داشته باشد. روستوف در دومین بازی پلی‌آف خود باید مقابل یکی از تیم‌های منچسترسیتی، پورتوی پرتغال، ویا‌رئال اسپانیا، بورسیا مونشن‌گلادباخ آلمان یا آژاکس آمستردام هلند قرار بگیرد. هر کدام از این بازی‌ها می‌تواند برای روستوف و بازیکنان ایرانی‌اش سخت باشد.
کد خبر: ۹۲۸۹۱۴

عزت‌اللهی پس از درخشش و گلزنی سردار در بازی برگشت به جام‌جم می‌گوید: «خدا را شکر پیش‌بینی‌ام درست از آب در آمد و سردار گل زد. خوشحالم که توانستیم به مرحله بعد برویم. البته تازه کار سخت ما شروع شده است.»

سردار هم پس از به ثمر رساندن یک گل تاکتیکی می‌گوید:گلی که من زدم، روی یکی از تاکتیک‌های تمرین شده بود که بارها آن را در تمرین‌ها انجام داده بودیم. روی این مدل گل زدن خیلی کار کرده بودیم و مربی‌‌مان گفته بود که این مدل گل زدن مشکل است اما چاره‌ساز خواهد بود. با وجود این، فکر می‌کنم چندان کار خاصی انجام ندادم بلکه پاس گلی که به من رسید، بسیار عالی بود. پاس گلی که هم‌ تیمی‌ام به من داد، استثنایی بود و انتظار چنین پاسی را نداشتم.

سردار درباره تقابل با تیم‌های خوب در مرحله بعدی پلی‌آف توضیح می‌دهد: ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌ رو شویم. ما فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم.

تقابل با منچسترسیتی و مربی بزرگی چون گواردیولا قطعا می‌تواند برای سردار و عزت‌اللهی جذاب باشد؛ هر چند سخت‌ترین قرعه ممکن هم به حساب می‌آید. عزت‌اللهی در این باره می‌گوید: «سیتی تیم بزرگی است. امسال هم با گواردیولا سرمایه‌گذاری تازه‌ای کرده‌اند و حتی به قهرمانی در اروپا فکر می‌کنند. به همین دلیل به هیچ عنوان تمایل ندارند در پلی‌آف حذف شوند. تقابل با این تیم می‌تواند بدترین قرعه ما باشد.

سردار آزمون هم چنین حرف‌هایی درباره تقابل احتمالی با سیتی می‌زند: رویارویی با گواردیولا جذاب است اما بیشتر با تیم او سر و کار داریم که اگر این‌طور شود، یک دیدار رویایی خواهد بود. البته قربان بردیف که اکنون سرمربی ماست، قبلاً در روبین‌کازان مقابل گواردیولا و در نیوکمپ برابر بارسلونا بازی کرده و این مربی و تیمش را در خانه‌شان شکست داده است. امیدوارم اگر این‌بار هم تیم‌های بردیف و گواردیولا با یکدیگر روبه‌رو شوند، مربی ما موفق باشد.

مصدومیت آزمون جدی نیست

سردار آزمون در بازی روستوف و آندرلخت به‌دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. خیلی‌ها نگران وضعیت او بودند. سرمربی روستوف هم در مصاحبه بعد از بازی دلیل تعویض سردار را تنها مصدومیت عنوان کرد. او اما خبر خوبی به همه می‌دهد و می‌گوید مصدومیتش جدی نیست. سردار در این باره توضیح می‌دهد: شرایطم خوشبختانه خوب است و یک مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا بود که عصر پنجشنبه هم در کلینیک باشگاه حاضر شدم تا پزشکان پایم را معاینه کنند. مشکل خاصی نیست و ان‌شاءالله به بازی بعدی می‌رسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها