مشاور وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

دستگیری یکی از زمین خواران ورزشگاه اصفهان

مشاور وزیر ورزش و جوانان، از دستگیری یکی از زمین خوران ورزشگاه بزرگ اصفهان با هماهنگی قوه قضائیه و پلیس اطلاعات و امنیت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۵
دستگیری یکی از زمین خواران ورزشگاه اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، رضا حسنی خو گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری های حوزه حقوقی وزارت ورزش و جوانان مستقر در استان اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، یکی دیگر از زمین خوران ورزشگاه بزرگ اصفهان دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی مشخص شد متهم با استفاده از اسناد جعلی اقدام به فروش اراضی دولتی نموده بود که پس از طرح شکایت علیه نامبرده و پس از انجام تحقیقات لازم، وی بازداشت و با قرار وثیقه ۵۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

حسنی خو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و تأکیدات رئیس قوه قصاییه مبنی بر حفاظت از اراضی ملی و دولتی تاکید کرد: اراده واقعی برای حفظ حقوق بیت المال و حراست از آن باید شکل بگیرد؛ متولیان باید تلاش مضاعفی را در راستای حفاظت از اراضی ملی و دولتی داشته باشند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برخورد با افراد متخلف و دست اندازان و متصرفین اراضی ملی و بیت المال همچنان ادامه خواهد داشت و در این موضوع همه افراد باید پاسخگو باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها