مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه، گزارش های مربوط به ورود عناصر مسلح به جاده راموسه در غرب حلب و بستن این راه به روی شهروندان را رد کرد.
کد خبر: ۹۲۸۶۵۱
گزارش زنده از حقایق حومه غربی حلب + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از العالم، "حسین مرتضی" رئیس دفتر شبکه العالم در گزارشی زنده از حومه غربی حلب اعلام کرد که وی و تیم خبری دفتر شبکه العالم در سوریه کمی پیش از تهیه این گزارش، از جاده الراموسه به حلب رفته اند و این جاده اکنون کاملاً امن بوده و به روی شهروندان سوری باز است.

براساس این گزارش، عناصر مسلح از داخل منطقه راموسه به سمت جاده اصلی که شهروندان از آن عبور می کنند، حمله کرده و از آنجایی که گروه های مسلح و درصدر آن جیش الفتح، درآن منطقه به هیچ دستاوردی دست نیافتند و برای رساندن خود به برخی از ساختمان ها ناچار به منفجر کردن تونل شدند و ازآن جا حمله را اجرا کردند اما ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان توانستند با آن ها مقابله کنند و طرح شان را ناکام بگذارند.

حسین مرتضی با اشاره به کشته شدن بیش از 35 نفر از عناصر مسلح ازجمله برخی از سرکردگان تروریست دراین عملیات ناکام، گفت هنوز اجساد برخی از عناصر مسلح در فاصله 500 متری جاده اصلی محل درگیری قرار دارد و دراین مساحت، مجتمع های مسکونی وجود دارد واین جاده به طور کامل از عناصر مسلح پاکسازی شده است.

دوربین شبکه العالم تصاویری را از منطقه مسکونی الراشدین 4 که گروه های مسلح درآن هستند، گرفته است و به گفته خبرنگار العالم، ارتش سوریه، پس از حمله، عناصر مسلح را درآن منطقه هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار العالم، عناصر مسلح چند روز پیش تلاش کردند به سمت شهر حلب پیشروی کنند که با مقاومت ارتش سوریه روبرو شدند.

همچنین دوربین العالم مدرسه الحکمه را نشان می دهد که ارتش سوریه درحال حاضر گروه های مسلح مستقردرآن را محاصره کرده است.

دراین گزارش آمده است که عناصر مسلح ورود خود به این منطقه را موفقیتی برشمردند، درحالیکه هنگامی که می خواستند برای حمله به جاده الراموسه به سمت الراشدین 4 و 5 پیشروی کنند، در مدرسه الحکمه محاصره شدند.

درگزارش خبرنگار العالم همچنین موسسه نظامی الاسد را نشان می دهد که از حومه غربی حلب به طور مستقیم گزارش می دهد و اکنون تحت کنترل کامل ارتش سوریه قرار دارد.
خبرنگار العالم گفت که این منطقه، خط تماس است و ارتش سوریه طی روزهای گذشته و امروز توانسته است که تپه های جدید را در حومه جنوب غرب حلب تحت کنترل خود درآورد.

نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش تپه الحویز درجنوب غرب حلب را از اشغال گروه های مسلح آزاد کردند و عناصر مسلح در جبهه فتح الشام (جفا) را از آن جا بیرون راندند.
نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین تپه های الصنوبرات و المحروقات و روستای العماره را پس از درگیری با عناصر گروه تروریستی جیش الفتح درحومه جنوبی حلب آزاد کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها