بر اساس تحقیق صورت گرفته از سوی یک موسسه آمریکایی، روش سخنرانی توهین‌آمیز دونالد ترامپ بر کودکان نیز تأثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۸
بدآموزی ترامپ برای کودکان/ فحاشی کودک 10 ساله به هیلاری کلینتون
به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان ؛ در جریان یکی از گردهمایی های "دونالد ترامپ" نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا، در ایالت ویرجینیا، کودکی 10 ساله با صدای بلند به فحاشی علیه کلینتون، نامزد حزب دموکرات، پرداخت.
مادر این کودک پس از گردهمایی در پاسخ به خبرنگاران گفت که فرزندش حق دارد هرآنچه را می خواهد بیان کند؛ اما به دلیل سن کمش اجازه نداد رسانه ها با او مصاحبه کنند.
درحالیکه استفاده یک کودک ده ساله از کلمات توهین آمیز، شاید برای ما بسیار شوکه کننده به نظر رسد؛ اما با توجه به رفتار، اخلاق و طرز صحبت کردن ترامپ، می توان انتظار داشت که طرفداران وی و کودکانی که تحت تاثیر او قرار می گیرند نیز ادبیات توهین آمیزش را مورد استفاده قرار دهند.
اگرچه استفاده از کلمات توهین‌آمیز از سوی ترامپ برای یک کودک بدآموزی به همراه داشته است، صحبت های اسلام هراسانه و ن‍ژادپرستانه وی نیز عواقب بسیاری در جامعه آمریکا ایجاد کرده است.
یک موسسه تحقیقاتی در جدیدترین بررسی خود اعلام کرد اقدامات و صحبت های ترامپ باعث افزایش خشونت در میان کودکان شده است. این موسسه در گزارش خود اعلام کرده در بحث های اخیر انتخاباتی میان کودکان، میزان استفاده از کلمات و واژگان توهین آمیز به سطح کم سابقه ای افزایش پیدا کرده است.
منبع : تینک بروگرس
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آریا
-
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
تازه شدن مثل ایرانیها, چند وقت بدم مثله ما میریزن تو صحفه آدمها فحش مینویسن
روح الله
-
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
مرگ بر امریكا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها