زنی که در نوروز امسال دست به جنایت هولناکی زده بود ، در پایگاه پلیس آگاهی تهران لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۱
زن قاتل: به خاطر ازدواج مجدد، دخترم را کشتم! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 6:30 ، دوم فرودین ماه امسال ماموران کلانتری 106 خزانه در تماس عوامل اورژانس در جریان فوت مشکوک دختر بچه 4 ساله ای به نام سارا در خانه اش قرار گرفتند.

ماموران کلانتری با حضور در محل و در تحقیقات اولیه پی بردند که مادر جوان وقتی از خواب بیدار می شود متوجه حال بد دخترش شده و با اعزام تیم های امدادی در محل مرگ سارا کوچولو تایید شده است.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «مرگ مشکوک دختر 4 ساله» به دستور بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مادر جوان

مادر جوان که مریم 30 ساله نام دارد با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب قبل حادثه سارا سرگرم بازی بود و بعد از شام کنار من خوابید که صبح وقتی بیدار شدم دیدم سارا نفس نمی کشد که با جیغ و فریاد از برادرهایم کمک خواستم که آنها با اورژانس تماس گرفتند و وقتی پزشکان برای کمک آمدند از مرگ دخترکوچولویم خبر دادند.

مشخص شدن علت مرگ

در این مرحله بازپرس پرونده دستور داد تا جسد دختر کوچولو در اختیار تیم پزشکی قانونی قرار گیرد که کارشناسان پزشکی قانونی در حالیکه هیچ آثار ضرب و شتم روی بدن سارا نبود در آزمایش های سم شناسی علت مرگ دختر کوچولو را خوردن قرص متادون اعلام کردند.

دستگیری مریم به عنوان متهم اصلی پرونده

مریم در تحقیقات کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی در برابر نظریه پزشکی قانونی قرار گرفت مجبور به اعتراف شد.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که چندی پیش پدر سارا کوچولو به خاطر اعتیاد و سرقت به زندان افتاده است و مریم نیز به صورت غیابی اقدام به طلاق گرفتن از همسرش کرده است.



مادر ساراکوچولو به کارآگاهان گفت: بیکار بودم و هیچ درآمدی برای تامین زندگی ام نداشتم و پس از جدایی در کنار خانواده ام زندگی می کردم و این در حالی بود که مادرشوهرم نیز برای کمک به زندگی نوه اش با اصرارهای من ماهانه 50 هزارتومان پرداخت می کرد و به دنبال تغییر در زندگی ام بودم.


وی افزود: خواستگارهای زیادی داشتم اما همه آنها به خاطر دخترم راضی به زندگی با من نبودند و آخرین خواستگارم حاضر به ازدواج با من شد اما وقتی دید دختر 4 ساله دارم از زندگی با من صرف نظر کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم دخترم را که مانع ازدواج من و پیشرفتم شده را از زندگی ام حذف کنم.



این مادر ادامه داد: شب حادثه چند قرص متادون به دخترم دادم و با هم خوابیدیم که نیمه های شب متوجه بد بودن حالش شدم اما روی سرش پتو کشیدم تا چیزی نبینم و صبح وقتی مطمئن شدم سارا فوت کرده با سر وصدا از برادرانم کمک خواستم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر مادر جوان به دستور مقام قضایی در بازداشت موقت به سر می برد و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۴۳
ایرانمهر
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۱
۰
واقعا قلبم به درد اومد از این كار وحشیانه این نامادر . كاش اندازه بسیاری از حیوانات كه برای بچه هاشون جونشون رو به خطر می اندازند ، اندكی حس مادری در وجود این خانم بود. آخه یه دختر معصوم چهارساله... ای خدا چه جوری دلت اومد !!
اسی
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
شك نكن اون دل سنگش پیش یكنفر گیر بوده كه همچین جنایتی كرده
بی نام
-
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
نفهم ادم كش
fdf
-
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۱
۰
آدم كش بی رحم
یه ایرانی
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۱
۰
ای بسوزه پدر فقر!! كه باعث میشه یه مادر اینطوری دست به جنایت بزنه
نفس اماره
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
دلیلش فقر نمی تونه باشه ... این همه آدم فقیر از خودشون می زنن برای بچه شون ... یه دلیل داره اونم هوای نفس...هوسه
بینام
-
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
یعنی چی این حرف آخه؟! اولا اینهمه خانواده هستن كه زیر خط فقرن، تازه بچه هم زیاد دارن، پس باید حمام خون راه بیفته تو مملكت؟!!!! دوما این خانم خیلی راحت میتونست از خودش سلب حضانت كنه، چون اصل حضانت به عهده ی پدر و جد پدریه. سوما، آیه ی قرآن رو مگه نشنیدی كه میفرماید از ترس فقر و گرسنگی فرزندان خود را نكشید!!!!
خودخواهی
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۱
۰
وقتی همه فقط به خودشون فكر كنن نتیجه همین میشه!
قسی القلب
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۱
۰
خوب تغییری دادی !!!!!!! حیف از نام آدم روی تو
اسی
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۱
۰
بخاطر پیشرفت؟؟؟ هوس بازی و هرطورشده شوهر گیرآوردن میشه پیشرفت؟ ای خاك عالم بر سرت نامادر
رامین
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
سلام لطفا تا تو شرایط كسی نبودید نظر ندید
زلفعلی
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
آخه این چه حرفیه ...شما چه جوری می خوای این كار وحشتناكو كه هیچ حیوونی هم نمی تونه انجام بده توجیه كنی؟؟؟
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
من خودم زنم، چندسال باچنگ ودندان بچه هام بزرگ كردم تف ولعنت به تو خاك برسرت به خاطریه اشغال بچه بی گناه معصوم كشتی
سخت افزار تلفن ثابت
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
جسارتاً شما جای دیگه گفتی توی ارتش بودی می تونم بپرسم كجا خدمت می كردین؟
خرمگس
-
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
باز بگین مادر شوهر بده ... بیچاره پول نگهداری نوه شو (در حد توان) به این موجود پلید انسان نما میداده تازه طلاق هم گرفته بوده!!!!!!!!!!!!
شیدا
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۵۰هزارتومن شدپول اخه.شما ماهی ۵۰هزارتومن خرج بچت میكنی؟؟؟؟؟؟؟
خرمگس
-
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
گفتم در حد توانش كمك می كرده ... حالا مثلاً می خوای بگی تقصیر مادر شوهر بوده ؟ می تونسته اصلاً هیچی نده (با توجه به طلاق) ... ظاهراً خصومت شما با مادر شوهر خیلی عمیقه!!!!!!!!!!!!!!!
شیدا
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
هههههه خوبی.من كی اسم مادرشوهرو اوردم ۵۰تومن داده دستش درد نكنه ولی شق القمرنكرده.بعدشم اون ۵۰تومنو نمیداد سنگین تربود.داره میگه با اصرار یعنی بامنت.توجه توجه.
خرمگس
-
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
پس با توجه به فرمایشات شما شق القمر رو این نامادر انجام داده ... تعصبات رو بزارین كنار !
شهرام
-
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
تف به ذات كثیفت چقدر یك انسان باید كثیف باشه تو یعنی مادر بودی دست هر چی نامرده از پشت بستی لطفا به پرونده این زن زودتر رسیدگی كنید تا درس عبرت سایرین باشه البته اجتماع هم بی تقصیر نیست كه یك زن مطلقه نتواند كار بكنه و روزی خود در بیاره اما دلیل بر كشتن بچه خودش نمی شه
ایرانی
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
وای بر ثروتمندان ...
ملخ اداری
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسط
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
آنگاه او را به سبب گناهكاری به مرحله پست ترین پستان بازگردانیم .....................
امیر
-
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
فقط می تونم بگم خاك برسرت .
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
به تو هم گفتن مادر
لیدا
-
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
دوستان من این زن رو میشناسم، این بدبخت مشكل روحی و روانی داره، البته نه از نوع خطرناك! بنده خدا یه تخته اش كمه، اصلا شكل این حرفا نیست كه بخواد با نقشه قبلی همچین جنایتی كنه، معلوم نیست شاید یه قرص متادون به هر دلیلی به اون بچه داده، تو بازجویی هرچی گفتن تایید كرده و پذیرفته،
مطمئنأ خبرنگاری كه باهاش صحبت كرده متوجه حال روحیش شده،
خیلی از خوندن خبر ناراحت شدم:(
خرمگس
-
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
پس چطور موقع طلاق گرفتن و تلكه كردن مادر شوهر عقلش خوب كار می كرده؟؟؟؟؟؟؟؟
فوژی
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
ماهی ٥٠ تومن تلكه كردن داره؟؟؟
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
وحشی
محمد
-
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
خدایا تورو به خداوندیت قسم یك لحظه مارا به حال خود رها نكن من هیچ قضاوتی نمی كنم
ali
-
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
فقط گریه كردم و گریه كردم خدایا خودت صاحب الزمان رو برسون
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
این ب خاطرشهوت وهوس رانی بچش رو كشته بایداعدام شودخاك برسرش اسم این مادرنزاریدمادرهای ایرانی فداركارهستند
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
نوكه شوهرمیخواستی خوب بچه رومییدادی تحویل كسی ومیرفتی پی عشق وحال
رها
-
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
خیلی ناراحت شدم.خیلی گریه كردم.این مادرچه دلی داشته حالایه لحظه این تصمیم احمقانه روگرفتی.اون لحظه ای كه حال طفل معصوم بدبوده چجوری دلت اومدكمكش نكنی چجوری خوابیدی وپتوروكشیدی سرش وقتی كسی كه ازخون وجگرخودت دردمیكشید.لعنت به تو
لیلا یارمحمدی
-
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
این زن شوهر میخواسته اما راهش را بلد نبوده وقتی میگوید خواستگارانی زیاد داشتن حتما خودش خوشگل است به پسر میخواسته شوهر كند اما اشتباه میكرده خوب شوهر اولش مریض بوده نمیتوانسته اما مردهای متاهل بهتر میتوانستند تامینش كنند صیغه حلال
علی ذوقی
-
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
خوب شما راهنماییش میكردی ..
ماشالله خیلی واردی ......
قضاوت نكنیم
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شما مطمئنی خوشكل بوده!؟؟ واقعا عجیبه نظرها، همه چیز اونطوری كه نوشته شده نیست !
اون پایین هم یكی توضیح داده كه طرف نرمال نبوده
Saba
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
ایشون نه خوشگل بوده نه چیزی فقط بیش از حد گاگولو احمق بود بعدشم شما روزی ازدواج كنی میذاری شوهرت این كار حلالو انجام بده؟؟؟یكیو تا مین كنه؟؟؟
رضا
-
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
آشغال عوضی چطور دلت اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زنیكه هوس باز
كسرا
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
اونوقت داعشو مسخره میكنیم . همه انسان ها در وجودشون داعش نهفته دارن . خدایا همه ما رو به راه راست هدایت كن
سارا
-
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
خیلی دوست داشتم می دیدمت از نزدیك این حرفا رو به خودت میزدم. پست فطرت تویی كه هیچ بویی از مهر و محبت مادری نبردی، قوی ترین عشق دنیا رو كه فرزنده نفهمیدی و مثل یك خوك كثیف دختر بیگناهتو كشتی چطور میتونی انقدر به زندگی لعنتی خودت اهمیت بدی؟ مادرایی هستن كه تن فروشی میكنن توالت میشورن لگن زیر سالمندان میزارن تا نونی دربیارن واسه سیر كردن شكم بچه هاشون بعد توی عوضی فقط به خاطر ازدواج اون طفل معصوم رو كشتی و نیمه شب چشمتو به روی جون دادنش بستی؟ چطورررر تونستیییییی؟ حتی حیوانات هم از بچشون حمایت میكنن. من مادر یه پسر سه ساله شیرین زبونم كه طاقت تب كردنشو ندارم كاش خودتم مرده بودی تویی كه جون بچه بیگناهتو گرفتی باید خود لعنتیتم میكشتی زنده موندی چه غلطی كنی
محمد رضا
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
انسانیت نیست همه ی آدمای تو دنیا چه ثروتمند چه فقیر واسه پول قدرت هوس میجنگن هیشكی واسه انسانیت نمیجنگه این ملعونم واسه هوس پول جیگر گوششو كشته نشسته جون دادنشو تماشا كرده حتی فكر كردن بهشم عذاب آوره خدایا خودت بداد بندهات برس.
ساناز
-
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
۰
۰
فقط بدنیا آوردن فرزند نشان دهنده مادری نیست اگر ذره ای عاطفه مادری ته وجودت بی غیرتت بود بچه رو به پرورشگاه یا بهزیستی تحویل میدادیش یا رهاش میكردی درخیابان دیگران تحویلش میدادن به پرورشگاه یا بهزیستی .بالاخره این بچه به خانواده هایی كه در آرزوی فرزند بودند میرسید و خانواده ای كه درحسرت فرزند بودند عشق مادری رو به این بچه هدیه میكردند و این بچه هم جای دختر آن خانواده میشد خیلی خیلی كار احمقانه ای كرد

نیازمندی ها