عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: با توجه به استنباطی که تا کنون دارم اصولگرایان از روحانی حمایت نخواهند کرد،در مورد حمایت از احمدی نژاد نیز باید مورد بحث قرار گیرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی میفتد؛ انتخابات ایران همواره روزهای آخر رقم می خورد.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۷
احتمال حمایت اصولگرایان از یک کاندیدای غیر منتظره ریاست جمهوری / در مورد احمدی نژاد باید بحث شود

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه بین اصولگرایان در مورد رسیدن به کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست جمهوری اختلافی نیست، گفت: ائتلاف اصولگرایان واقعی است و تصمیم آنها در نهایت یکی خواهد بود و هر حزبی کاندیدای جدا نخواهد داشت و قطعا اصولگرایان به کاندیدای واحدی می رسند.

وی افزود: ائتلاف اصولگرایان به سختی شکل گرفته است و به ‌آسانی رها نخواهد شد و احزاب اصولگرا همه با هم هماهنگ هستند.

ابراهیمی در مورد اظهارات آیت الله موحدی کرمانی مبنی بر بعید بودن حمایت جامعه روحانیت مبارز از روحانی اظهار داشت: باید در این زمینه بحث شود، ایشان نظر شخصی خود را گفته اند اما هنوز در جلسه جامعه روحانیت مبارز و ائتلاف اصولگرایان صحبت و بحثی نه تنها در این مورد مصادیق بلکه در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز صورت نگرفته است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: در حال حاضر در جلسات صحبتی از مصادیق نشده است، لذا نظراتی که تا کنون مطرح شده نظرات شخصی است اما در نهایت نظر جمعی ملاک خواهد بود.

وی در عین حال گفت: با توجه به استنباطی که تا کنون دارم اصولگرایان از روحانی حمایت نخواهند کرد،در مورد حمایت از احمدی نژاد نیز باید مورد بحث قرار گیرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی میفتد؛ انتخابات ایران همواره روزهای آخر رقم می خورد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تجربیات گذشته هم در ایران نشان دهنده همین رویکرد است افزود: در ایران احزاب قوی وجود ندارد که تصمیماتشان نهایی باشد بنابراین مردم خودشان تصمیم گیرنده هستند.

وی ادامه داد: آینده را هم باید در آینده رقم زد و به تعبیر برخی سیاستمداران نمی توان رمالی کرد.

ابراهیمی در عین حال احتمال مطرح شدن کاندیدای غیر منتظره را قوی عنوان کرد و گفت: این احتمال را باید از تمام احتمالات دیگر در نظر گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
مریم
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
فقط احمدی نژاد ..!!! مرسی
حامد
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
با عنایت به اینكه دكتر محمود احمدی نژاد به هیچ وجه نیاز به حمایت كانونهای قدرت (اصولگرایان)وثروت (اصلاح طلبان) ندارد: احمدی نژاد از نظر مردم در حال حاضر تنها فردی است كه توانایی خدمتگزاری بیشتر و بی منت و اعتلای گفتمان انقلاب و امام را در مسند ریاست جمهوری دارد.تنها فردی است كه قشر مستضعف و محروم جامعه به بازگشت دوباره او امید دارد.تنها فردی است كه به دور از سیاسی كاری و بازی های بی فایده حزبی و جناحی به رفاه بیشتر مردم می‌اندیشد.تنها فردی است كه محبوبیت و اقبال عمومی به سمت او را در شخص دیگری نمی‌توان یافت.وتنها فردی است كه در صورت اجازه حضور از سوی باندهای ثروت وقدرت در انتخابات سال 96 بدون حمایت از سوی همین باند هاو فقط با حمایت مردم میتواند دارای بیش از سی میلیون رای شود .
محمد
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
اره . شماها كه راست میگید . احمدی نژاد رو فقط خدا میدونه چیه و بس . درون و بیرونش و یه جور آفریده .
هادی
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
تو برو .................. حامد خان ....... نزن تنها فردی كه رای میده به احمدی فقط خودتی داداش نه مردم از طرف مردم حرف نزن بفهم اینو
بی طرف
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
مرسی و سپاس حامد
حسین
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
فقط احمدی نژاد
جواد
-
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
مرسی حامد فقط محمود جونمون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها