از همان زمانی که بهرام افشارزاده از حوزه ریاست برداشته شد، می‌شد حدس زد که او در باشگاه استقلال هم زیاد ماندنی نیست. همان طور که استعفای او از آن مقام، مصلحتی بود، جدایی او از استقلال هم مصلحتی بود. حالا فردی که بیشترین خدمت را به ورزش کشور ما کرد و ارتباطی موثربا شورای المپیک آسیا و کمیته بین‌المللی المپیک داشت، باید در خانه، اتفاقات ورزش کشور را دنبال کند. البته خانه‌نشینی چنین چهره‌ای خوب نیست؛ اما آنچه برای فوتبالی‌ها اهمیت پیدا می‌کند، سرنوشت استقلال در دوران بعد از افشارزاده است.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۱

دوستداران استقلال می‌خواهند بدانند تیم محبوبشان چه وضعیتی پیدا می‌کند؟ آنها دوست دارند این تغییر به‌صورت محسوس، شرایط را برای آنها بهتر کند و ثبات و آرامش را به آنها هدیه کند. استقلال شروعی امیدوارکننده در لیگ برتر امسال نداشت و این تغییر می‌تواند به از بین رفتن تمرکز این تیم بینجامد.

همه هواداران استقلال امیدوار هستند فرجام کار، به سود آنها باشد و آسیبی به تیم وارد نشود. آنها امیدوار هستند اگر افشارزاده از این تیم جدا شد، فردی به جای او منصوب شود که انرژی و توان و انگیزه‌ای چند برابر افشارزاده داشته باشد.

امید توفیقی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها