113 سارق و زورگیر در عملیات پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند. این مجرمان در قالب 26 باند، انواع سرقت را در پرونده مجرمانه خود دارند.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۰

به گزارش جام‌جم، سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: 113 سارق که دو نفر از آنها زن هستند، طی 48 ساعت در تهران شناسایی و دستگیر شدند. 72 نفر از سارقان دستگیر شده، سابقه‌دار هستند. سن مجرمان، 17 تا 34 سال و ارزش اموال کشف شده از آنها بیش از 500 میلیون تومان است.

وی با اشاره به شگرد اعضای یکی از این باندها گفت: این مجرمان شبانه به مغازه‌ها دستبرد می‌زدند که کارآگاهان پلیس آگاهی آنها را با اشراف اطلاعاتی چند ساعت پس از آخرین سرقت خود دستگیر کردند. اموال سرقتی در خودروی سارقان کشف و تحویل مالباخته شد که این اقدام تأثیر خوبی در محل سرقت و اطمینان شهروندان به پلیس داشت. برای تمام سارقان دستگیر شده از سوی قضات قرارهای سنگین صادر شده و مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.

محمدیان زورگیری، کیف‌قاپی، سرقت مغازه و منزل را از مهم‌ترین جرایم ارتکابی از سوی این متهمان اعلام کرد و افزود: این مجرمان طی سه ماه گذشته و درنقاط مختلف تهران بخصوص مناطق مرکزی سرقت‌های خود را مرتکب می‌شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها