با موافقت مجلس و در مدت اجرای برنامه ششم

یارانه نیازمندان افزایش می‌یابد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: گسترش پوشش بیمه‌ای در سطح کشور یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان محسوب می‌شود ضمن اینکه بزودی کارت‌های هوشمند سلامت بین بیمه‌شدگان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۴
صدور کارت‌های هوشمند سلامت برای بیمه‌ شدگان

به گزارش جام جم آنلاین ، انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سیاست‌های تازه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه پوشش سراسری بیمه کشور اظهار داشت: در این راستا پروتکل‌هایی تدوین شده است که قرار است اشخاص فاقد بیمه تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گیرند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار بالغ بر ۱۰ میلیون نفر در کشور فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای می باشند که ما بنا داریم در یک زمانبندی مشخص تمامی اشخاص را تحت پوشش بیمه درمان قرار دهیم.

محسنی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بیمه‌ای کشور، پرداخت بالغ بر ۷۰ درصد از هزینه‌ها از جیب بیمه‌شدگان است که باید بتوانیم در یک برنامه منطقی و کارشناسی شده این سهم را کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این مجموعه صدور کارت‌های هوشمند به جای دفاتر بیمه‌ای بوده که بنا داریم پس از ادغام سازمان‌های بیمه‌گر در سازمان بیمه سلامت، کارت‌های هوشمند را صادر کنیم.

وی افزود: با صدور کارت‌های هوشمند بسیاری از مشکلات بیمه‌ای در سطح کشور از جمله تعدد دفاتر بیمه‌ای و همچنین سوابق بیمه شدگان برطرف خواهد شد.

محسنی گفت: در حال حاضر رشد اعتبارات بیمه های سلامت از ۳۶۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۵۷۹۰ میلیارد تومان در سال ۹۳ رسیده است که میانگین رشد ۶۳ درصدی را بر خوردار بوده است؛ بطوریکه در سنوات قبل ما چنین رشدی را نداشته ایم؛ در بیمه روستاییان نیز اعتبار ما در سال ۹۲، ۱۳۹۰میلیارد تومان بوده که در سال ۹۳ به ۲۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است که می بینیم رشد معقول و منطقی را طی نموده است؛ در بیمه ایرانیان نیز اعتبارات ما ۱۷ درصد رشد داشته است و از ۳۷۰ میلیارد تومان به ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها