دو مرد مسافربرنما که با ربودن زنان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، در اعتراف‌های جدید خود گفتند اگر دستگیر نمی‌شدند، می‌خواستند به صورت سریالی به جرایم سیاه خود ادامه دهند.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۳

به گزارش جام‌جم، دو مرد جوان روزهای پایانی تیر امسال به اتهام ربودن زن جوان در پوشش مسافربر و آزار و اذیت و سرقت پول‌هایش دستگیر شدند. در ادامه زن دیگری با مراجعه به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از دو مرد آزارگر شکایت کرد.

این زن به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: در خیابان آزادی تهران برای رفتن به محله یافت‌آباد سوار خودروی پرایدی شدم. در میانه راه راننده تغییر مسیر داد. او و سرنشین دیگر خودرو مرا به اطراف شهر منتقل و پس از آزار و اذیت، دو حلقه انگشترم را سرقت کردند. زمانی که با دستور بازپرس، این زن در مواجهه حضوری با دو متهم بازداشت شده قرار گرفت، یکی از آنها را شناسایی کرد. دیروز دو متهم پرونده به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند.

در ادامه تحقیقات از دو متهم معلوم شد، در ربودن زن اول دو متهم با همدستی یکدیگر دست به این کار زده‌اند، اما در پرونده دوم راننده پراید با پسر دیگری اقدام به آدم‌ربایی و تجاوز کرده است.

بازپرس علی وسیله ایرد موسی، دستور دستگیری دیگر آزارگر فراری و رازگشایی از دیگر جرایم آنها را صادر کرد.

در حال حاضر تحقیقات از متهمان در اداره شانزدهم پلیس آگاهی ا دامه دارد و انگشتر یکی از قربانیان از داخل خودروی پراید دو پسر متجاوز کشف شده است.

از التماس‌های زنان لذت می‌بردیم!

راننده پراید شیشه دودی که اقدام به ربودن و آزار دو زن کرده بود، می‌گوید؛ اگر دستگیر نمی‌شدند همچنان به ربودن زنان ادامه می‌دادند. او خیلی خونسرد است و می‌داند چه مجازات سنگینی در انتظار او و همدستانش است.

چطور زنان را به دام می‌انداختی؟

من و دو همدستم ساکن یکی از شهرستان‌های اطراف تهران هستیم. از چندی پیش تصمیم به خوشگذرانی گرفتیم. با خودروی پراید شیشه دودی در مسیرهای مختلف شهر تهران بویژه میدان آزادی در کمین مسافران زن می‌نشستیم. پس از سوار کردن آنها، زنان را به خارج از شهر کشانده و بعد از آزار و اذیت اموالشان را هم سرقت می‌کردیم. بیشتر سراغ زنانی می‌رفتیم که مانتوهای کوتاه داشتند. فکر می‌کردیم آنها در برابرمان مقاومت نکنند!

با شنیدن التماس‌های زنان پشیمان نمی‌شدی؟

نمی‌دانم. زنان مسافر التماس می‌کردند اموالشان را ببریم، اما به آنها آسیبی نرسانیم، ولی ما بدون توجه به گریه‌ها و التماس‌هایشان، آنها را در دام سیاهمان گرفتار می‌کردیم.

می‌خواستید تا کی به جرایم سیاه خود ادامه دهید؟

از ربودن، آزارو اذیت زنان و التماس‌های قربانیانمان لذت می‌بردیم. تصمیم داشتیم به طور سریالی به این جرایم ادامه دهیم.

می‌دانی چه مجازاتی در انتظار تو و همدستانت است؟

بله، اعدام. این آخر خط اشتباهمان است. اگر کمی به عواقب کارمان فکر می‌کردیم، اینجا نبودیم و هیچ زنی را هم گرفتار نمی‌کردیم که آنها سالیان سال را با کابوس آن شب تلخ، صبح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها